Bez kategorii

89 komentarzy do “Ja też przy sobocie po robocie zmontowałem klipa w locie ;o)

  1. 😀

    PS. propozycja ulepszenia: mój awatar może pokazywac sie częsciej.
    Prova mozna usunąć – nie ma takiego awatara.

  2. Lord Jim:
    Tę opinię wydrukuję i powieszę w domu! Żeby mi się więcej nikt nie ważył narzekać, że zrzędzę 😀

  3. @rk
    W takim razie przyciągnę gilotynę ale jeszcze chwilkę się wstrzymam. Trzeba by chyba jakąś mowę strzelić cy cuś… 🙂

  4. @ LORDJIM

    wszystkie głosy obojętnie w jakiej wersji, przeciw i za, są przeciw Erkowi.

  5. @LordJim:

    Chyba zartujesz Nie będę walczył z kimś kto umyka w kiecce!

    wytnij go i tyle.

    PS nie ma watpliwosci : 31 glosow za 3przeciw. sam liczyłem.

  6. @ RK1 pisze

    31 glosow za 3przeciw. sam liczyłem.

    …………………….

    na ruskich serwerach

  7. nie umiem robic skrinów.
    sądz\iłem ze moje słowo wystarczy.
    no ale jak ktos woli rózowe kiecki

    poszłem 😦

  8. Proszę nie narzekać – kolejność jest alfabetyczna więc może być. Co prawda nohood się wyłamał ale trudno, przebolejemy. 🙂 – przecież ktoś tym bałaganem musi zarządzać, no nie.

  9. @ LORDJIM

    ten co se poszedł to pdszywacz i taki co prawde powie jak się pomyli. dobra i demaskatorska whojestwho notka:).

  10. @ LORDJIM pisze:

    i muszę Ci zmienić obrazek ajjjaaaj

    ………………………….

    nie Lordzie. może zostać w celu dezinformowania wroga. pełna konspira

  11. Jeden z wariantów przyszłej czołówki już jest. Czekam na kolejny.

    Popracujmy nad mottem a niech erek idzie pod trzepak kłócić się z provo czy z kim tam chce. Sobota nie sobota, robota sromota.

    Jest klawisz o nas i tam pasuje poprzedni klip Lorda i ten i trzeba jeszcze jakiś tekst niebanalny zamieścić. Może:

    „U nas nie będziesz się nudził” 🙂

    Zastanówmy się czy jakieś nadęte słowa o misji są potrzebne? Czy my mamy jakąś misję do spełnienia o której trzeba napisać?

    Jesteśmy otwartym zbiorem indywidualności piszących z własnej potrzeby o sprawach ważnych, potrzebnych i pięknych.
    Tak ja to widzę.

  12. =Jesteśmy otwartym zbiorem indywidualności piszących z własnej potrzeby o sprawach ważnych, potrzebnych i pięknych.=

    może być
    😀

    może ‚indywidualności’ to trochę zarozumiale w języku polskim
    na moje wyczucie
    przynajmniej jedno ze znaczen
    ale ‚duch’ mi odpowiada

  13. @ALL
    Jak najbardziej dobry tekst powinien się przewijać i luzik malutki też nie zawadzi 😉
    Wrzucajcie wszystkie swoje pomysły a ja pokombinuję 🙂
    Piko już zapoczątkował 🙂
    I oczywiście po akceptacji Kapitana zmodeluje się coś fajowskiego 🙂

  14. Video i reklama bardzo dobra.Warto przekazywać do internetu.
    Gratuluję LORDJIM.Domyślam ,się(znowu Lipski o forsie) )że będziesz miał zamówienia na podobne klipy.Bardzo dobrze,że są tak aktywni autorzy.Niech każdy podaje link do tego video.Zaraz poproszę Panie o pozwolenie.Pozdrawiam.

  15. @Marek Lipski
    Dzięki, dopracowana, końcowa wspólna wersja na pewno nie zaszkodzi a się przyda.
    Swego czasu zmontowałem demowego video-klipa dla młodych muzyków nikomu nie znanych wówczas a dzisiaj chłopaki grają full koncertów. Może jeszcze raz mi (nam) się uda 🙂
    Pozdrawiam

  16. @ EBNS24 pisze:

    No.

    ………………\

    prosze mi tutaj nie pozwalać sobie i nie pokrzykiwać.

  17. @ LORDJIM pisze:

    ale nie zrobisz chyba, jak ten dziadek 😀

    …………………………………….

    a co on zrobił złego? tylko pięć piw zamawiał. irlandzki drwal 🙂

  18. Provo.
    Ja mam takie namolne skojarzenie. Nic z tym nie mogę zrobić.

    Ale ten awatarek jest super, cymes i cukiereczek 🙂
    Dużo lepszy od tej nowej tarczy, czy czegoś tam :).

  19. Piko.

    A może tak:

    Jesteśmy otwartym zbiorem blogerskich indywidualności…..

    Niby to samo, ale nie to samo.

    Można jeszcze dodać, na kogo otwartym.

  20. LordJim
    fajny filmik ale nie wiem czy jest na dwie minuty utrzymania uwagi
    tzn uważam, że wersja poniżej minuty
    dwie minuty to moim zdaniem naprawde dużo

  21. fajne są te wizytówki
    można by z nich zrobić deszcz
    albo karty – jak w alicji na koniec postacie zamieniły się w karty
    🙂

  22. @PIKO

    no, ja zwykle użyję słowa indywidualność w stosunku do kogoś mocno nieprzeciętnego
    choć oczywiście można go użyć do oznaczenia odrębnej jednostki
    no i wszyscy tutaj zebrani oczywiście tacy są – moooocno nieprzeciętni
    ale czasami fałszywa skromność nie jest zła, na pokaz

    😀

  23. a
    i niektórych obecnych na wizytówkach tak naprawdę nie widuję
    np GPSa
    trzeba się spytać, czy sobie życzą, bo może zrezygnowali z udzielania się tutaj

  24. @ADAMKONRAD
    Testowo połączyłem dwie części z naszymi nickami, jedna oczywiście w zupełności wystarczy plus kilka ciekawych obrazków. Zgrabne i mądre motto i do 1,5 minutki max dwie powinno styknąć. Lekkie i przyjemne demko zamknie się optymalnie dla każdego 😉

  25. @ ADAMKONRAD pisze:

    no, ja zwykle użyję słowa indywidualność w stosunku do kogoś mocno nieprzeciętnego

    ……………………………………….

    …tak mi mów…

  26. @tzn
    nie zaczynałbym też od „jesteśmy przeciętnymi blogerami”
    😀
    to już by było zbyt ‚ostrożne’

    😀

  27. @ADAMKONRAD
    Będę na pewno chciał dopracować awatary. Obecnie przechwyciłem autorów ze stronki. Jeśli ktoś sobie nie życzy – niech oczywiście da mi znać…

  28. lordJim ma intuicję i talent,Panie pozwoliły:
    „Portal naszsalon24.org zaprasza wszystkich (również z humorem) autorów, publicystów, blogerów (wordpress.com,google),dziennikarzy, polityków, rząd,Prezydenta, opozycję i wszystkich,którzy piszą “polskim tekstem”.Polonia na wszystkich kontynentach jest serdecznie i gorąco oczekiwana.

    Autorzy już się rejestrują na https://nohood.wordpress.com/ (blog zalożyciela)

    Twórca i opiekun nowego portalu mieszka w Polsce.Oficjalna email i kontakt.

    nohood@wp.pl

    Osobiście reklamuję i polecam ten nowy projekt w Polsce-polskim tekstem.

    Marek Lipski”Koniec cytatu.
    Pozdrawiam.

  29. @ ADAMKONRAD pisze:

    nie zaczynałbym też od „jesteśmy przeciętnymi blogerami”

    ……………………

    w żadnym wypadku. na to nigdy nie będzie zgody.

  30. Do piko pisze:
    25 Luty 2017 o 21:12 Słowo zbiór https://pl.wikipedia.org/wiki/Zbi%C3%B3r jest interesujące ale w języku polskim oprócz algebry,zbiór kojarzy mi się z zaborami i jidysz.Sorry ale jeszcze Polacy w Polsce nie mają paszportów izraelskich a państwo Izrael nie chce 48 milionów mieszkańców.(uśmiech).
    To są moje osobiste,subjektywne refleksje. Na żywo.
    Polski Portal autorów ,blogerów , „Polskim tekstem” zaprasza.
    Twój cytat.
    Jesteśmy otwartym zbiorem indywidualności piszących z własnej potrzeby o sprawach ważnych, potrzebnych i pięknych.
    Pozdrawiam.

  31. All
    Info systemowe… …
    Jeśli piszemy koment to wpisujemy dokładny (nie zniekształcony) nick adresata.
    Bez tego wymogu system powiadomień nie działa.

Dodaj komentarz