Nowa nazwa dla blogowiska
Bez kategorii

Nowa nazwa dla blogowiska

Originally posted on LECĄCA FORTECA:
No wiec, jest, podobno, problem z nazwa. Ta obecna kojarzy sie i moze pociagnac, niczym kolo mlynskie, na dno, pod mul procesow sadowych, etc, etc. Ta nazwa zwolywala i nadal zwoluje rozbitkow z Salonu24, ktorym Panstwo Janke zrobili spozniony, malo oczekiwany i generalnie zle przyjety prezent swiateczno-noworoczny. Takie ku-ku.…

Bez kategorii

kto my jesteśmy

Witaj Witaj w słynnym pięciominutowym procesie instalacji WordPressa! Po prostu wypełnij poniższy formularz, a znajdziesz się na drodze do korzystania z najbardziej rozszerzalnej i najpotężniejszej osobistej platformy publikacyjnej na świecie. Wymagane informacje Proszę wprowadzić poniższe informacje. Nie martw się, w razie czego zawsze można zmienić je później. Tytuł witryny Nazwa użytkownika Nazwy użytkowników mogą składać … Czytaj dalej

Bez kategorii

PiS zrobi(ł) swoje PiS może (musi) odejść

czyli o konieczności prawicowej alternatywy (prawicowego koalicjanta) dla PiSu Tym nieco prowokacyjnym tytułem chciałbym zachęcić do dyskusji. Tezy: PiS już wkrótce zrobi (mam nadzieję) wszystko, co potrafi: trochę pogoni aferzystów, ściągnie cugle “elitom”, zahamuje “genderową rewolucję” Jednocześnie cena za te osiągnięcia bedzie coraz wyższa: postepująca etatyzacja, socjalistyczna retoryka i toporna propaganda PiS jest partia rewolucyjną, … Czytaj dalej

Bez kategorii

Żeby móc się zalogować na Salonie24

Originally posted on Lulizmy:
należy się zgodzić na następujący regulamin. Więc ja się jeszcze nie zalogowałam. ? Zmiana Regulaminu Nastąpiła zmiana treści Regulaminu Salon24.pl. Aby korzystać z serwisu, musisz go zaakceptować. Regulamin Platformy Hostingowej Salon24.pl Salon24.pl S.A. z siedzibą w Warszawie (00-335), ul. Emiliana Konopczyńskiego 5/7 lok. 11, zarejestrowana w Rejestrze Przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd…

Bez kategorii

Przyjdzie Janke i nas zje!

Pierwsza godzina Bogna śpi, druga godzina Bogna chrapie.. Nasza przesympatyczna Eska w swoim bezcennym komentarzu ostrzegła, że Przecież ta nazwa jest w świetle przepisów naruszeniem praw autorskich i jeszcze Was mogą po sądach włóczyć, jak się uprą. A na początek zażądają zablokowania na poczet wyroku – i wszystko szlag trafi w jednym momencie. Nie widzisz … Czytaj dalej

polityka

Warszawa styczeń 2017

Warszawa styczeń 2017 (1863) Posted on January 22, 2017 by albatroszlotuptaka Czasy współczesne a tło historyczne 22 stycznia 2017 roku miała miejsce kolejna Rocznica Powstania Styczniowego 1863 Dokąd Zmierzamy – [18] – Grzegorz Braun (2017) 19 stycznia 2017 Grzegorz Braun, reżyser i publicysta, w rozmowie z Piotrem Korczarowskim podnosi kwestię spoistości naszego państwa. Po raz … Czytaj dalej

polityka

Lekcje nieodrobione

Nie będę okłamywał Pani Nie będę okłamywał Pana. Takie teksty pisało się kiedyś w młodości. Nauka nie poszła w las a została do lat tzw. dojrzałych. Ilu to politykom i politykierom przydałoby by się dzisiaj zostać „po lekcjach” np. w Sejmie Najjaśniejszej Rzeczypospolitej i odrobić tę karę. http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/540882,antoni-macierewicz-powstanie-warszawskie-jozef-pilsudski.html To Józef Piłsudski, dla którego powstanie warszawskie … Czytaj dalej

Bez kategorii

TW Bolek prawda częściowa

Originally posted on CISZA:
Motto: „Tyl­ko słów kłam­stwa mu­si być dużo, bo kłam­stwo jest de­taliczne i skle­pikar­skie, zmienia się jak to­war na półkach, mu­si być ciągle no­we, mu­si mieć wiele sług, którzy wed­le prog­ra­mu nauczą się go na dziś, na jut­ro, na miesiąc.”                                   /bł. Ks. Jerzy Popiełuszko/ O tym, że Lech Wałęsa to TW Bolek wiedziano od dawna. Lansowano go na przywódcę robotników, bohatera Solidarności a…

Solidarność i swiat według łotra
historia/polityka

Solidarność i swiat według łotra

Originally posted on w bezkresach ponad czasem czasami tu:
Wałęsa okazał się Bolkiem? Cóż, Brutus zabił Cezara.. ok ok, Brutus poczułby się urażony takim porównaniem, zresztą zupełnie nietrafnym. Brutus przecież ewoluował do zdradzieckiej decyzji poprzez zmieniające się okoliczności, poprzez pychę Cezara. Był arystokrata o wykrystalizowanych, rodzinnych poglądach politycznych, kręgosłupie moralnym, który złamany pchnięciem ostatecznie mordującym…

Bez kategorii

Proroctwo Wielkiego Wodza zaczyna się spełniać

Originally posted on Wielki Wódz Apaczów:
Merdia donoszą o tym, że w Quebecuy Kanadyjczyk (prawdziwy Kanadyjczyk – nie „Kanadyjczyk w rozumieniu Gazwybu„) urządził masakrę w meczecie zabijając muzułmanów. Przykro nam o tym pisać – ale po raz kolejny możemy się przekonać, że My, Wielki Wódz, jesteśmy na ogół nieomylni. Dawno temu przewidywaliśmy, że…

List otwarty do przyjaciela z przeszłości!
Bez kategorii

List otwarty do przyjaciela z przeszłości!

Originally posted on Post.artefakty:
Opublikowałeś dziś wypowiedź Władysława Frasyniuka o treści:  „Przy mnie esbek brał pistolet, przeładowywał i mówił: „Byliście, Frasyniuk, w wojsku, to wiecie, że to ostra amunicja”. A potem przystawiał mi do głowy. Albo pokazywał zdjęcia dzieci i informował, że ktoś właśnie jedzie je zgwałcić. Dlatego, choć nigdy nie wierzyłem w tę…