Bez kategorii

Zagadka o NS24

 

 

Zagadka od Eski:

 

Eska: Co tam u FYM-a, że zapytam z ciekawości?

Piko:  U FYMa ok, rozmawiałem jakiś czas temu. Planujemy kolejne spotkanie. Jak Pani życzy to zapraszam.

 Eska: Co do FYM-a, to dziękuję bardzo, ale bycie króliczkiem doświadczalnym dla gostka robiącego prace naukowe na temat frajerstwa i wciskania kitu ludziom w mediach społecznościowych mnie nie interesuje.
Pytam, bo jestem ciekawa, czy inicjatywa Nahooda jest po prostu nowym blogowiskiem, czy też jest kolejnym eksperymentem tego pana.  Zresztą przekonamy się już wkrótce, a jak – to nie zdradzę.

.

Zagadka:
jak się przekonamy?
i kiedy?

.

186 komentarzy do “Zagadka o NS24

  1. To się fachowo nazywa zaburzenie obsesyjno-kompulsywne (zespół natręctw) – rodzaj manii prześladowczej: żadna zagadka, Drogi Erku; już się przekonaliśmy (dawno temu)…

    Pozdrówka!

  2. @Prop:

    ja nie jestem za bardzo w temacie.

    nie wiem kto to jest gostek FYM, o jaki projekt chodzi
    ale
    NIE CHCEM BYĆ KRÓLICKIEM DOSWIADCZALNYM!

    bojam się 😦

  3. Ps
    Problemy z reblogiem na PT
    (Bo to widziałem zdublowaną notkę)
    Czy PT pozostawiasz na poważniejsze notki?

  4. królickiem? królickiem być jest fajnie: wszak nie o to chodzi, by złapać królicka, ale by gonić go! go…go… go.
    (fyma 5 lat nie widziałem: ta kompulsywna myśli, że Nasz Kapitan to Fym – sam widzisz)

  5. Kiedyś ważny i znany bloger na salonie 24
    Potem mocno kontrowersyjne koncepcje
    Z rzadka się pojawia na salonie
    Chyba całkowicie pochłonięty przez virtual
    Ale może się mylę – nie śledzę

  6. @Prop:

    PS dosc kategorycznie oceniles autorke zagadki
    a wczoraj podsunąłeś mi Eskę jak źródło..
    jak poznac kiedy źródło dobre, kiedy zle?

  7. @AdamKonrad:

    == Czy PT pozostawiasz na poważniejsze notki? ==

    😀

    co za subtelna ocena tej notki.
    pozostaje mi sie usmiechnąc jak Guciowi-Puciowi 🙂

    PS. jesli dobrze zrozumialem to „gostek FYM” jest tutaj.
    (jesli dobrze zrozumiałem Daani – a to nie jst latwe 😀 )

  8. O mateńko zacznijcie coś zapodawać dla mniej lotnych bo nic nie czaję o co kaman? Co FYM to szeryf tego portalu? a Daani to FYM?
    litości …prościej.

  9. No nie
    Taka bardziej do pogadania
    Nie na SG poważnego portalu
    🙂
    Na przyszłość uważam – ale nie teraz, ruszmy najpierw na dobre
    Ze pewna kategoria notek powinna mieć możliwość, z woli autora oczywiście pominąć SG albo mieć oddzielną dla różności
    Trochę głupio spychać dobre notki np wpisem „jak się dzisiaj macie”

  10. @AdamKonrad:

    == Taka bardziej do pogadania. Nie na SG poważnego portalu ==

    widzę, ze masz faze na dokuczanie 😦
    zniosę to z godnoscią.

    W sumie nawet mniej istotne jest kto jest tym gostkiem (juz trafiem na pare typów).

    Bardziej, jako królicka niepokoi mnie ten eksperyment.
    co będzie sie dzialo, czy będą pobiegać organy
    i najistotniejsze: które!

  11. Erku: po czynach ich poznacie… To proste. Eska jest zasłużona solidarucha i wie w tym temacie, co mówi; w innym (przecież bym nawet nie pomyślał, że po całości!) ma zwidy, a, że i dobre o się mniemanie, to one publikuje bez krępacji.
    Ona jest w fest dzioucha, no letko rozcapierzona; trzeba przez palce na nią.

  12. @Prop:

    == Ona jest w fest dzioucha, no letko rozcapierzona. trzeba przez palce na nią. ==

    jak każdego 😉

    Widzę, ze o organy sie nie lękasz. My Hero! tez kiedys taki będę.

  13. All: weźcie się, opanujcie: to jest chytry plan Eski, by osłabić konkurencję; a że jaka Eska, taki plan, to szkoda Waszego wzbudzenia 🙂

  14. @rk1s24

    Nie znasz FYMa?
    jest tutaj:
    http://centralaantykomunizmu.blogspot.com/
    i tutaj; Lektura długa i niełatwa:)
    http://dakowski.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=5682&Itemid=119

    Jeśli FYM to „gostek” to kim są tzw. GiMaNu i ci wszyscy, którzy bezkrytycznie wierzą w coraz to nowe „kluczowe dowody” pana A.M?

    Czy jest tutaj?
    Ktoś ma zapalenie wyobrazni chyba :))

    Pani Eska to nie „gostek”, to jest „Ktoś”, a inni to oczywiście głupki i….jej „kluczowe słowo” w razie różnicy zdań – głupku, wypad.
    Zagadka:
    jak się przekonamy?
    i kiedy?
    1. kwietnia zapewne.

  15. @Cisza:

    == Lektura długa i niełatwa ==

    Ty to potrafisz zachęcić 😉
    moze kiedys sie wczytam.

    a mozesz króciutko, co to jest/był „eksperyment tego pana”?
    (bo to zapewne nie to samo, co konkrety w linkach)
    co sie kryje pod tym okresleniem?

  16. RK1:
    Ja Ci streszczę. FYM to autor teorii, że cała katastrofa smoleńska to była maskirowka.

  17. @Cogi: ok.

    a na czym polega(ł) eksperyment w mediach społecznościowych
    do robienia pracy naukowej? – spytał królicek

  18. RK1:
    Były teorie, że teoria FYMa była tylko eksperymentem mającym sprawdzić, ile osób w to uwierzy. FYM sam zresztą w pewnym momencie zaczął tak twierdzić (są przypuszczenia, że był to okres, kiedy dobrali się do niego wsiowi), potem na jakiś czas zamilkł, a potem znów wrócił do pierwotnej narracji.

  19. @Cogi:

    juz zaczynam sobie cos przypominać.. że celowe stworzenie fikcji, uwiarygodnienie jej, wprowadzenie w bląd i przygladanie sie tym ktorzy ją przyjeli..

    w sumie mozna taka metkę przyczepic do każdej teorii.

    zastanawiam sie, jak to ma sie do NS24 (ide tropem zagadki Eski) – skoro NS24 nie jest przedsiewzieciem monotematycznym, skupia blogerow o róznych pogladach, charakterach, potrzebach, bez wspolnej idei przewodniej… co jest tą fikcją, w co mieliby uwierzyć, dac sie wkręcić?

  20. RK1:
    No wiesz, to może być tak, że FYM nas tu skrzyknął, na razie się przyczaił, żebyśmy myśleli, że jesteśmy grupą wolnych blogerów, a potem na nas będzie eksperymentował 😀 .
    Nic się nie nadajesz do tworzenia spiskowych teorii 😀 .

  21. tak patrzę na Twój upór, Erku i szukam soli na diabelski ogonek 🙂
    Weź sobie zakarbuj – powtórzę jeszczio rraz:
    „to jest chytry plan Eski, by osłabić konkurencję” – elementy planu:
    – łatka „fymowcy” oznacza niewartych uwagi wariatuńciów, dodatkowo:
    – takich co nie kochają całym sercem (tj. w ogóle nie kochają) pana Macierewicza (tego masona)
    – wskazuje na część tego towarzystwa tu zebraną
    – oznacza, że tam (u Eski) są prawdziwi Polacy (czyt. pisowcy)
    – last but not least: wszyscy mają pietra, że odniesiemy tu sukces.

    Daj już se spokój z tym rozkminianiem – otrzymujesz je właśnie w prezencie i za friko.
    Ze szczerą miłością, Bro.

  22. @Prop:

    Wydaje mi się, ze takie rzeczy warto rozdłubywać (niz pozwolic sie im tlić). I jak widac ma to sens. zapytałem (organy?) i otrzymałem odpowiedz (ogonek!).

  23. @Cogi:

    od dawna przypuszczalem, że królowa Elżbieta jest pisowcem,
    ale wolałem sie z tym nie wychylać.

  24. @LordJim:

    Jestem w szoku.
    Nie spodziewałem sie tak szybkiej reakcji.
    To jaki jest cel eksperymentu?

  25. @rk1s24
    bo mi się już znudziło, jak poznałem nietoperzy – super zresztą 😀 – to se odpuściłęm te eksperymenta na człowiekach, zmęczonym już 🙂

  26. @FYM:

    nikt nie uwierzy ze to zwykłe blogowisko
    nie kombinuj. gadaj. po co Ci te ogonki?

  27. cisza1 pisze:
    5 Marzec 2017 o 14:24 hahah.W Opinii,są cytowane osoby pełne strachu fizycznego(oprócz Dakowskiego) które panicznie boją się pisać o grużłlicy w Polsce 2017 i aparheidzie w Polsce 2017,tak jak na nielegalnych portalach w Polsce,jakie są w opinii,oprócz Dakowskiego.Proszę sobie wyobrazić że moje opinie w Niemczech,w USA,w Izraelu nie są radykalne ale w Polsce są zakazane.

    Janke zakazał,Parol(3 obieg )pozwolił .Natemat , neon24,niepoprawni pl(nielegalny portal),blogpress(nielegalny),Onas,(nielegalny),naszeblegi(nielegalny ) zakazały.Nawet egoista Michnik,nie miał wyboru gdyż Agora korzysta z gmail.
    Nawet lewicowe(polityka),lewica nie miały wyboru.Pressmix i właściciela portale zaakceptowały.Pomijam ONR które popieram(Podhale).Czy przekraczam prawo w Polsce?Nie.Chcę forsy dla dzieci w Służbie Zdrowia.Basta.

    Proszę sobie wyobrazić że nawet nohood,pomimo że ryzykuje ,nie odrzucił mojej opinii.Nie chce mnie jako autora gdyż portał NS24 jest jeszcze nie ubezpieczony.Brak polisy ubezpieczeniowej..Niech tworzy eksperymenty.Ma do tego prawo gdyż ma wirus Polska tak jak ja i inni.
    Apeluję ,zakładajcie swoje blogi na wordpress,google.Zakładajcie portale.Ja pomogę w zapraszaniu autorów od lewicy do skrajnej prawicy,których łączy wspaniały wirus:Polska.
    Założenie portalu z 5 autorami,to maksymalnie 1-2 dni.3 dzień na rejestrację do szukarek.4 dzień do katologów,6 dzień to fax do szukarek z prośbą o reklamę,wraz z listem na papierze.Odsłony ,like moża kupić.Przestańmy sobie bajki opowiadać.Wszystko dla Polski.Nawet gdy polskim tekstem czy blog nohooda ma tylko 20-50 autorów ?To za mało,gdyż admini muszą być serdeczni,gościnni a prowadzenie takiego portalu polecam 22 letniej ,młodej Pani,studentka , zamiast starszych Panów czy Pań.Praktykantka do prowadzenia portalu autorów i pisarzy….poszukiwana .Pozdrawiam z uśmiechem.

  28. @FYM:

    == no wiesz, mam jeden a chciałbym mieć co najmniej dwa 😀 ==

    no dobra, ale po co?

    PS. od mojego proszę z daleka!
    czujność wzmogłem. weś se od Cogi.

  29. RK
    zwracaj się do mnie lordzie nie @FYM i już nie potrzebuję Twojego ogonka, namierzyłem inny 🙂 ale będziesz pod

  30. Marek Lipski:
    „studentka , zamiast starszych […] Pań”

    No teraz to już masz przerąbane 😀

  31. Do Cogi innych nauczycieli,pedagogów.Kochani,proszę nauczać dzieci,studentów zakładać blogi a w przypadku portali dla pisarzy,poetów,blogerów,autorów,proszę proponować praktyki na takich portalach,na których redaktorami (2 miejsce po adminie) są młodzi ludzie w wieku 16-25 lat.Taką koncepcję realizuje google,wordpress i inne koncerny.Młode pokolenie,która zna lepiej politykę aniżeli 50 latki,jest znacznie „do przodu” aniżeli „sławni” autorzy.Nikt z młodych nie ma ochoty na kontakty z „dziadkami”(jak ja )na portalach dla autorów.Młode pokolenie nie znosi „twórców”którzy są….niestety biedni,gdyż nie nie zarabiają 24-28.000 złotych,netto miesięcznie.Zapraszajcie na portałe młodych ludzi.Nie wprowadzajcie segregacji dla młodego pokolenia,od którego możemy się wszyscy, jeszcze wiele się nauczyć.Sekty są popularne?Nie dla młodego pokolenia,które chce forsy,sukcesów i Polski,jako domu dla wszystkich,nawet gdy za cytowanym portalu w wpisie,są związki zawodowe a nohood jest znany od lat.Bez znaczenia.informacje są w internecie.Niech żyje polski,wspaniały ,zawsze młody polski wirus.Dziękuję za uwagę..Marek Lipski.
    P.S.Popieram polskim tekstem ale i wspaniałych autorów,w tym autora tekstu.Ba nawet Eskę.Im więcej tym lepiej dla Polski a nie dla Rosji,USA,Ukrainy,Izraela,któremu proponuje natychmiast(uśmiech)przekazać wszystkim obywatelom Polski,izraelskie paszporty a mieszkańcom Izraela polskie.Wtedyzacznie się zabawa i taksówki za 30 złotych w sobotę i niedzielę nad Morze,pod palmami .Arabowie nigdy nie wystąpią przeciw Polakom i mam calkowity pokój a Europa zachodnia dozna szoku.Co?!! Polacy pdoróżują za 30-50 złotych i podrywają hebrejki i arabki?Szok.Sorry za marzenia.

  32. @Rk1

    Choć miło upływa nam dzionek,
    FYM dybie na Erka ogonek…
    Nie dajmy ogonka ni piórka,
    pilnujmy naszego podwórka!!!

    Niech Eska podpowie nam sposób..
    Czym różnią się FYMY od osób?
    Jak poznać wpis złego blogera?
    Czy warto za FYMa umierać???

  33. @ …co jest tą fikcją, w co mieliby uwierzyć, dac sie wkręcić?

    ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

    mogę nia byc ja, bo taka nieskończona doskonałość blogerska jak ja, w naturze nie ma prawa samodzielnie istnieć. moze tylko w teorii o doskonałośći…

  34. @ aha! dzień dobry wszystkim. nowy dzień. czerstwy chleb. niedziela.

  35. Do cogi Ja jestem singlem z dzieckiem,pomimo 12 biologicznych dzieci i zapraszam tylko młode Panie ,studentki do administraowania,do redakcji portali?Tak.Moje pokolenie to PRL wraz z senatem, popisowymi posłami .czyli pokolenie,które pomimo ex-okupacji przez CCCP za aprobatą USA,ma swoje doświadczenia ale Polska należy nie do dziadków (jak ja) ale do tego młodego pokolenia.

    Pytanie.Ile lat ma najmłodszy autor,autorka redaktor,redaktorka (specjalne prawa)
    na znanych portalach w Polsce?
    Uśmiech i proszę kawę z 3 pączkami.

    P.S.Moi znajomi ,z misją ,chrześcijanie,to Mormoni,mają po 20-24 lata i brawurowo reklamują swoje propozycji dla wiernych.Tak jak 17-23 latki w centrali Facebook,wordpress,google,yahoo,ach co tam nawet w baidu,yandex….Pozdrawiam i poszukuję młodej praktykantki,która otrzyma profesjonalny list,po zakończeniu praktyki.Bez intymnych kontaktów gdyż praca jest pracą.

  36. Marek Lipski:
    Ja odpadam, jestem w podeszłym wieku. Chyba, że liczą się też studentki uniwersytetu trzeciego wieku, to mogę się ewentualnie zapisać 😉

  37. @ ALEKSANDRANIEMIRYCZ

    co Pani najlepszego zrobiła?!? błysneła Pani talentem i od Erka się już nigdy nie uwolni. to pozbawiony wszelkich skrupułów łowca talentów.pozdrawiam serdecznie

  38. @Eksperymentatorzy:

    w komentarzu 16:31 odpaliłem eksperyment:
    ilu blogerow ogarnie, ze można kliknąć w link (obejrzyj ten film na jutubku)
    wynik: wielu, ale nie wszyscy.

    w komentarzu o 16:50 Navigo odpaliła eksperyment:
    jak szybko przybiegnie Provo gdy na najlepszym
    poetyckim blogu pojawi sie perełka
    wynik: 6 minut

    kolejne eksperymenty cyhajo na królicki!

  39. Co Ty tak ten swój wiek stale eksponujesz? Gdyby zrobić przybliżenie dziesiętne Twojego wieku wyrażonego w latach z dokładnością do setek, to masz 0 lat 🙂
    I tego się trzymajmy!

  40. Pawicz:
    Bo przeżywam kryzys wieku średniego. Gdybym była mężczyzną, kupiłabym sobie czerwony sportowy samochód 😀

  41. Miałem na myśli oczywiście czerwone sportowe stringi do gitary, dla jasności 🙂

  42. Do Cogi.Odpowiedz.Przygotowuję projekt dla pisarzy,poetów,twórców libretta,scenariuszy w kooperacji z wydawnictwami w Polsce i w EU. dla młodych autorów w wieku 16-28 lat tak jak dla uczni w wieku od 11-17 lat(ze specjalnymi filtrami przed spam i agresją).Oczywiście za zgodą rodziców.Bardzo młoda Cogi będzie redaktorem?Dlaczego nie.Jak dostarczysz zgodę rodziców(uśmiech).

    Jak zakończę prawne rozmowy z wydawnictwami w Polsce i w EU,wraz z ubezpieczalnią(polisa dla portalu)poproszę Ciebie,wirtualnie o Twoją rękę jako redaktora,bez umowy małżeńskiej ale z realną umową.

    Moja email jest na portalu Pań z Nowego Targu.Nie akcepetuję Panów jako adminów gdyż nie potrafią rozmawiać z kobietami,z młodymi kobietami.,które są również autorkami.Osoby wymienione w wpisie rk1,są przeszłością i smutnymi amatorami,w porównaniu z młodymi,znakomitymi autorami,którzy tworzą inną Polskę.
    Twój cytat:
    Ja odpadam, jestem w podeszłym wieku. Chyba, że liczą się też studentki uniwersytetu trzeciego wieku, to mogę się ewentualnie zapisać 😉

  43. @Cogi
    A gdzie to trzeba iść?
    Matematyką się teraz interesujesz, to Ty chyba naprawdę masz kryzys…

  44. Skoro @rk1s24 poruszył ten temat to niechętnie ale go rozwinę, żeby nie było niedopowiedzeń.

    Wiem kto to FYM bo się osobiście znamy (dr Paweł Przywara), znam jego prace i sam w nich aktywnie uczestniczyłem, jak wielu blogerów piszących na NS24. Nie widać specjalnie, że jesteśmy strasznymi fymowcami, frajerami i ofiarami medialnego eksperymentu, nieprawdaż?

    Może się mylę – to proszę mnie oświecić, że jest inaczej.

    Co do mojego występu na blogu ONASu.

    Tu jest link gdzie można znaleźć mój komentarz dotyczący wyłącznie tematu poruszonego w tekście eski o p. Przyłęskim.
    http://o-nas-berrysh.pl/blog-post/view?id=101&page=2

    Jej pierwsza odpowiedź:
    @Piko – no proszę, a kogóż to moje zdumione oczęta widzą? Przecież mnie zbanowałeś [nie prawda] u Nahooda i jeszcze się odgrażacie, jak to z nami zrobicie porządek :)))) — Co tam u FYM-a, że zapytam z ciekawości? :))))))

    Uśmiechów nawaliła jak … do sera.
    Co ma fym do sprawy Przyłęskiego? Potem było jak w skrócie zacytował erek.

    Moja końcowa odpowiedź:
    Myślałem, że jest Pani osobą tylko lekko zacietrzewioną, skrzywioną emocjonalnie, o ograniczonym widzeniu rzeczywistości a Pani jest zwyczajnie głupia.

    którą podtrzymuję.
    Jeżeli ktoś się z nią nie zgadza to mogę napisać szersze uzasadnienie.

  45. Marek Lipski:
    Bardzo Ci dziękuję, męża już raz miałam i wystarczy :D. Na brak pracy i nadmiar czasu też nie narzekam.
    A teraz na poważnie: Obawiam się, że Twoja idea jest nieco fix. Studentki, które mają zielone pojęcie o tym, co się dzieje na świecie, własne zdanie i poukładane w głowie, a na dodatek potrafiłyby się zająć administrowaniem portalu internetowego, siedzą w książkach, publikują pierwsze artykuły i uczą się trzeciego języka. Te które na studia poszły postudiować, a nie się pouczyć, czarno widzę w roli administratorek :).

  46. @Navigo:

    == My tu sobie eksperymentujemy, a tymczasem FYM…. ==

    poeta muzę zrozumie 🙂

  47. @Piko:

    wrzuciłem.. bo tak. by nie bylo niedomówień.

    widzę, z fragment z granatami pominąłeś.
    dobrze. zgodnie z zasadami konspiracji i dywersji.

    PS. mam w domu Allo Allo (całość). Żona dostała pod choinkę.
    bo chciała jakąś lekką komedię romantyczną

  48. =Żona dostała pod choinkę.=

    RK kupił sam sobie prezent pod pretekstem, że dla żony?

    😀

  49. @Cogi: dobre studentki to na studiach szukają męża, a nie portala.
    na portale czas przychodzi później.

  50. a jest całość?
    to chyba dosyć długie i tak serialowo – teatrowo powstawał

  51. @AdamKonrad:

    biedronka, taśma przy kasie, małżeństwo, on płaci
    – te kwiaty też pana?
    – tak, kupiła se na dzień kobiet..

  52. za wiki
    ==’Allo ‚Allo! – The Complete Collection (re-release) 23 September 2013 Contains 85 episodes (including the two Christmas specials) although the cover states that it contains only 84===

  53. @AK: trzy pudelka, 18 krazkow, 9 sezonów + 3 odcinki specjalne (670+1020+790 min)

    wyszlo ok 40h ?

  54. Erku no i dałeś ciała na całej linii. Ja nie mówię o granatach a ty powiedziałeś, że ja mówiłem o granatach. Sprawa się rypła i nici z wysadzenia ONASUu.

    To już zacytuję całość żeby był komplet:
    (…)
    1. Proszę nie pisać że zbanowałem Panią bo tego nie zrobiłem. Nie da się na portalu nohooda zbanować. Można co najwyżej usunąć komentarz lub oznaczyć jako spam. Nie zrobiłem tego. No chyba że Pani posługiwała się nickiem @daani to i owszem. Proszę więc nie pisać nieprawdy w tej sprawie.

    2. No pewnie że zrobimy porządek. Już tu jest RK1, ja jestem. Przyjdzie jeszcze paru przyniesie trochę granatów i wysadzimy w powietrze.

    3. U FYMa ok, rozmawiałem jakiś czas temu. Planujemy kolejne spotkanie. Jak Pani życzy to zapraszam.

    4. A na koniec co Pani sądzi o moim komentarzu, zgadza się, nie zgadza, nie ma zdania. Czy olewa?

  55. Wiesz, my chyba nie nadajemy się na dywersantów. Robin pewnie by sprawę załatwił, ale przeze mnie się obraził na NS24 i nici z jego pomocy w wysadzaniu.

  56. @AdamKonrad:

    masz jeszcze choinke?!
    pewnie pod nastepną..

    tak. tez uważam, że kupowanie prezentów w ostatniej chwili bez przemyslenia
    to nieporozumienie.

  57. Trudno nie odnieść wrażenia, że to kolejna spiskowa teoria dziejów.
    Czy u nas (w Polsce) rywalizacja musi być zawsze niezdrowa i to pomiędzy „swoimi”?
    Wniosek nasuwa się sam – PT zapowiada się nieźle.

  58. No sorki, można nie znać Pantrysia, ale nie wiedzieć, kto to FYM, to tak, jakby nie wiedzieć kto to Galba, Nicek, Referent czy Merlot.
    Xiężna poświadczy.
    W każdym razie, FYMem nie byłem i nie jestem, to jedyne co pewne.:))

    A gdzie jestem?
    Wszędzie…
    Właśnie wrzuciłem sobie nową notkę, którą sam skomentowałem i oceniłem…
    Dałem jej 5 gwiazdek…
    Tj. maxa – znaczy się; rewelacja…
    Polecam.:))

  59. @ SYZYFOPTYMISTA

    co to za avatarek? wczorajszy był dużo bardziej smakowy 🙂

  60. @Piko, AdamKonrad:

    agenci, podwojni agenci, dywersanci, desanty, misterne plany, van Klomp.. .
    pacze na te akcje na i pomiedzy portalami … Allo Allo po prostu.

  61. @ PIKO

    To jak było z tym FYMem? Nastraszyli go, czy sam z siebie dał tę sławetna wolte? Pytam serio bo śledziłem jego prace na S24. Odpowiedz jak możesz.

  62. @Provo

    Wczorajszy avatarek był na potrzebę chwili, nie chcę odstraszać ludzi 🙂
    A tego, najpierwszego już się boję wstawiać, bo jeszcze znowu każą mi okulary zdejmować i takie tam 😉

  63. @ SYZYFOPTYMISTA

    dobry był i nic nie stoi na przeszkodzie zeby sie mogła przedłużyc. bo co taka truskawka? 🙂

  64. @Provo:

    dobrze ze zmieniła. 8marca sie zbliża…
    SWrocek na inna okolicznośc wypisał wiewiórke z awatara, ale juz ja przywrócił do obowiązków.

  65. @ SYZYFOPTYMISTA

    ciekawe czy miazdżone zębami truskawki uwielbiają Ciebie? 🙂

  66. @rk1

    Pssst… To ja…:)))

    No nie wiem, czy jesteście aż tak obiektywni jak ja?
    Ale jeśli chcesz sprawdzić, to wrzuć ją u siebie.
    Wiesz gdzie szukać.
    Choć, lepiej wersję salonową – zawiera maleńkie odniesienie.:))
    Przekonajmy się

  67. @Yassa:

    == to wrzuć ją u siebie. ==

    nic z tego. to by pokrzyzowało misterny plan Ruchu Oporu
    (i Komunistycznego Ruchu Oporu). sam se wrzuć. tutaj.
    wiecej nie mogę powiedzieć.
    la viva France! 😀

  68. @cogi

    Dawne dzieje…
    Ale, pewnie da się jeszcze wygooglać…
    O Nicku wspominał (nawet ciepło) sam Prezes…
    Kiedy za język nienawiści ścigała go prokurarura.
    ABW zrobiło mu kipisz w domu, po tym, jak zyczliwa z S24 uprzejmnie na niego doniosła.:)))

  69. Czy to jest FYM?
    http://kultura.rzeszow.pl/artykuly.php?art,100,Wieczor_autorski_Pawla_Przywary!.html

    Paweł Przywara

    Paweł Przywara
    Doktor nauk humanistycznych. Ukończył filozofię teoretyczną w KatoliDoktor nauk humanistycznych. Ukończył filozofię teoretyczną w Katolickim Uniwersytecie Lubelskim. Pracę doktorską pisał pod kierunkiem prof. Antoniego B. Stępnia (”Teoria przestrzeni Husserla i Carnapa. Analiza porównawczo-krytyczna”). Debiut literacki w kwietniu 1987r. (powieść ”Proces II” na łamach miesięcznika ”twórczość”), debiut książkowy (”Amnezja. Antyutopia filozoficzna” PIW, Warszawa 1995). W 1995 r. został zaproszony przez Literatur Werkstatt do Berlina wraz z A. Stasiukiem, M. Świetlickim, M. Niemcem i U. Benką. W 2001r. ukazała się jego kolejna książka pt. ”Euroman. Pierwsza powieść eurorealistyczna” (Stowarzyszenie Literacko-Artystyczne ”Fraza” Rzeszów). W 2008r. (nakładem szczecińskiego wydawnictwa Forma) ukazała się jego kolejna książka pt. „Zgrzewka Pandory” oraz opowiadanie „Absolutysta” w antologii współczesnych polskich opowiadań „2008”. W przygotowywanej przez to wydawnictwo antologii opowiadań grozy ma się ukazać jego mikrothriller „Ra”. Autor wielu publikacji literackich, krytycznoliterackich i poetyckich na łamach ”twórczości”, ”Pisma literacko-artystycznego”, ”Sycyny”, ”Akcentu”, ”Ethosu” i in. Debiut muzyczny w 2003 r. wraz z grupą rockową EUROMAN. W 2004 i 2005 r. została ona nagrodzona przez brytyjskie Radio Gets Wild. Współpracownik ”Powszechnej Encyklopedii Filozofii” przez Polskie Towarzystwo Tomasza z Akwinu. We wrześniu 2006 brał udział w konferencji GAP.6 (Carnap Workshop) we Free University Berlin, gdzie wygłosił referat „Husserl’s and Carnap’s Theories of Space”. Zainteresowania: filozofia klasyczna, filozofia współczesna, fenomenologia Husserla, teoria literatury, teoria przestrzeni, teoria informacji, lingwistyka, media elektroniczne, muzyka rockowa i techno, współczesna historia Polski, samizdat, filmy science fiction i horrory. Adiunkt w Katedrze Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej.ckim Uniwersytecie Lubelskim. Pracę doktorską pisał pod kierunkiem prof. Antoniego B. Stępnia (”Teoria przestrzeni Husserla i Carnapa. Analiza porównawczo-krytyczna”). Debiut literacki w kwietniu 1987 r. (powieść ”Proces II” na łamach miesięcznika ”twórczość”), debiut książkowy (”Amnezja. Antyutopia filozoficzna” PIW, Warszawa 1995). W 1995 r. został zaproszony przez Literatur Werkstatt do Berlina wraz z A. Stasiukiem, M. Świetlickim, M. Niemcem i U. Benką. W 2001 r. ukazała się jego kolejna książka pt. ”Euroman. Pierwsza powieść eurorealistyczna” (Stowarzyszenie Literacko-Artystyczne ”Fraza” Rzeszów). W 2008 r. (nakładem szczecińskiego wydawnictwa Forma) ukazała się jego kolejna książka pt. „Zgrzewka Pandory” oraz opowiadanie „Absolutysta” w antologii współczesnych polskich opowiadań „2008”. W przygotowywanej przez to wydawnictwo antologii opowiadań grozy ma się ukazać jego mikrothriller „Ra”. Autor wielu publikacji literackich, krytycznoliterackich i poetyckich na łamach ”twórczości”, ”Pisma literacko-artystycznego”, ”Sycyny”, ”Akcentu”, ”Ethosu” i in. Debiut muzyczny w 2003 r. wraz z grupą rockową EUROMAN. W 2004 i 2005 r. została ona nagrodzona przez brytyjskie Radio Gets Wild. Współpracownik ”Powszechnej Encyklopedii Filozofii” przez Polskie Towarzystwo Tomasza z Akwinu. We wrześniu 2006 brał udział w konferencji GAP.6 (Carnap Workshop) we Free University Berlin, gdzie wygłosił referat „Husserl’s and Carnap’s Theories of Space”. Adiunkt w Katedrze Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej.

  70. Erek——–gdzieś kupił sobie prezent dla żony Allo Allo i do tego całość? Empik? Chętnie nabędę sobie na dzien kobiet albo z innej okazji, ale chce mieć .

  71. Cogi —ja cały czas miałem i mam wrażenie, że admonami w s24 u Jankich są włąsnie młodziutkie durniutkie i prosciutkie studentki lub studenci. Innej opcji nie ma gdyż ktoś bardziej posunięty w latach tak idiotycznie by nie sterował ruchem tam …jeszcze gdy było czym tam sterować.
    Pan Lipski sobie fantzajuje i to na maxa.

  72. Erek———– nie doczytałem że były pozniejsze wpisy…już wiem ska masz to allo allo.. se kupie.

  73. Piko————– czy FYM nadal się trzyma swojej teorii o Smolensku?

  74. @ARTHUR.KING

    Pierwszymi adminami S24 byli całkiem sensowni krakowscy katole, związani z Teologia Polityczną, później było już znacznie gorzej… natchnione harcerki i licencjonowany politolog (od Marka Migalskiego), którego wcześniejsze doświadczenia zawodowe to telemarketing…
    Swoje wyjątkowo głupawe wywody, z rozkoszą masochisty, umieszczał na samym szczycie SG…

  75. @arthur.king 21:33

    W tak postawionym pytaniu pobrzmiewa nuta nadziei/troski/ubolewania/ironii – no bo my „rozsądni i poważni ludzie” wiemy że ta cała maskirowka to bzdura i szkoda że ten człowiek „nadal trzyma się swojej teorii o Smoleńsku”.

    Tak odczytałem między wierszami twoje pytanie.

    Jeżeli po prostu zwyczajnie jesteś ciekawy „czy nadal” to przecież nic nowego nie zaistniało więc niby dlaczego miałby się nie trzymać tej teorii.

    Wypowiadam się w imieniu FYMa świadomie. Ja też nadal trzymam się tej teorii.

  76. PiKo—moje pytanie wynika z czystej ciekawości w obliczu chociażby z tego faktu , ze są przeoprowadzane ekshumacje i chyba nie chce pan FYM podważac tego, że tam się ekshumuje podstawione zmarłe osoby a nie te, które leciały tym samolotem 10 kwietnia 2010. Bo maskirowka chyba wyklucza to, że pochowano ofiary prawdziwe…czy nie kumam też tego wątku?

  77. Yassa——– a bierz sobie całego tego pana, któremu marzą się całe tabuny gimbusów prowadzących swoje blogi i zajmujących się polityką. Miałem to jakoś skomentować jak czytałem jego wywody, ale musiałbym polecieć po całości, a chyba nie powinienem bo zbyt krótko tutaj goszczę.

  78. @piko
    (…) Wypowiadam się w imieniu FYMa świadomie. Ja też nadal trzymam się tej teorii.(…)

    A jak to właściwie było z jego „coming out”? Bo przecież w pewnym momencie zaprzeczył wszystkim swoim teoriom, a potem jak gdyby nigdy nic, pisał dalej te swoje „analizy”?

  79. YASSA pisze:
    5 Marzec 2017 o 21:43
    „I odwal się od pana Lipskiego…
    To mój idol!”

    Dzięki, Yasso, za tę obronę pana Lipskiego. Pan Lipski pokazuje nam tu 50 twarzy Greya, a może nawet 500+ twarzy. Założę się, że wizja tych licznych młodocianych blogerek pod jego opiekuńczymi skrzydłami mocno rozpaliła wyobraźnię niejednego czytelnika. :))

  80. @błogosmętek

    Widzę, że „przesilenie” bardziej interesuje niż sama sprawa 10.04.
    Tak sprawa fyma to jest ciekawostka nie jakaś standardowa katastrofa.

    Radziłbym na początek przeczytać trochę opracowań związanych z tym tematem.

  81. @ allo allo, a Erek szpieguje gdzieś po cudzych blogach. niebezpieczne to wyprawy 🙂

  82. @ HELENA T.

    mocno rozpaliła wyobraźnię niejednego czytelnika. :))

    ;;;;;;;;;;;;;;;

    a ja gore

  83. PROVOCATIO pisze:
    5 Marzec 2017 o 23:19
    „a ja gore”

    No przecież ja tak samo. Nawet trochę byłam zazdrosna, że pan L. tylko Cogi zaproponował dołączenie do haremu. :((

  84. tylko wywołują do tablicy i wywoujo…:)

    niecne plany eski… będą mnie testować:))
    a może poszukają osobistego dojścia…:)))

    nie mamy zamiaru tworzyć kolejnego blogowiska…
    blogowiska w moim przekonaniu to przeżytek…

    zakładamy tu szkołę latania dla polaków :))

  85. @ HELENA T.

    rozumiem Twoje rozczarowanie. ja za to się chowałem po kątach jak L rozpisał konkurs na eunucha do pilnowania tego haremu nie wiem kto się załapał. 🙂

  86. Do King i innych.Prof. Krzysztof Rybiński, Cezary Wojciech Mech są znani w Polsce z odwagi cywilnej ale nie strażacy cytowani w wpisie ,w tym Pan Przywara.

    Rybiński tak jak Mech piszą bez strachu o depopulacji ludności w Polsce,o tragedii następnego pokolenia,traktowanego od 89 roku jak murzyni w ex-RPA.Ja również przekazuję podobne informacje ,również piszę o wyrokach śmierci w Polsce na dzieciach,skazanych przez Senat,posłów ,polityków w Polsce 2017 ,gdyż NFZ do dzisiaj nie przejmuje kosztów operacji chorych dzieci w Polsce.

    Chore dzieci w Polsce są ratowane przez specjalistów w EU zachodniej .Gdzie są protesty autorów na salon24.pl czy też na nielegalnych portalach w Polsce,które popierają PiS czy też opozycję?Nie ma gdyż autorzy się boją.Ze strachu przed aresztowaniami w Polsce,milczą,tchórze.Wielcy patrioci od lewicy do prawicy.Wstyd i hańba dla was,którzy zapominają że wasze dzieci czy wasze wnuki jak zachorują nie mają szans w Polsce.Oprócz dzieci dygnitarzy,polityków w Warszawie.

    Nawet studenci prawa w Polsce,studenci dziennikarstwa w Polsce,mają więcej odwagi od autorów,którzy boją się własnego cienia a los następnego pokolenia w Polsce,jest im obojętny.Przykry temat nie związany z tematem artykułu?

  87. @aleksandraniemirycz:

    Choć miło upływa nam dzionek,
    FYM dybie na Erka ogonek…
    Nie dajmy ogonka ni piórka,
    pilnujmy naszego podwórka!!!

    Niech Eska podpowie nam sposób..
    Czym różnią się FYMY od osób?
    Jak poznać wpis złego blogera?
    Czy warto za FYMa umierać???

    🙂

  88. „Szefu ja, czy Szefu Nohood, Szefowo?”

    co za głupie pytanie 🙂

    Szefu jest jeden 🙂

    Szefu 🙂

    no:)

  89. „Ja ! Szefowa pięknie z Toma zapodała.Szacun ”
    🙂

    Pogodna nutka na radosny poniedziałek:)

    :)🙂

    🙂

  90. Tom, to Tom, a Pink Floyd bez Watersa, to Cyganeria lub Feniks w Krakowie. grają bo graja, z całym szaconkiem Szefu 🙂

  91. @ LULA322

    nie lubie poniedzałków Szefowo. w nocy z niedzieli, już po dwunastej budzą się demony. brrrry 🙂

  92. „nie lubie poniedzałków Szefowo. w nocy z niedzieli, już po dwunastej budzą się demony. brrrry ”

    Mam dość luźne poniedziałki „depresję poniedziałkową ” zostawiam sobie na poniedziałek wieczór ( albo każdy dzień, który poprzedza ciąg pracy 🙂

  93. @piko:

    mona banować, ale nie banujemy…
    dopóki nie określiliśmy zasad cieszmy się wolną amerykanką…
    ban ostawmy sobie na casy gdy ktoś zacnie ostro preginać

  94. marek lipski:

    polski wirus to określenie wytworzone przez egocentryczne żydowskie bakterie, którym z trudem przychodzi wytworzenie czegokolwiek poza fałszywym pieniądzem…
    chłopie chcesz zarobić- ucz się chińskiego, bo czasy dolara są policzone, chyba, że trump zwróci go „narodowi” amerykańskiemu

  95. @piko
    (…) Radziłbym na początek przeczytać trochę opracowań związanych z tym tematem(…)

    Czytałem, a jakże… do czasu. J
    ak pan FYM zbanował wszystkich z wyjatkiem swoich klakierów, przestałem.

  96. 1.Nohood ,informuję”polski wirus” ten muzyczny jest na wszystkich kontynentach :Chopin,Wieniawski itd.Kultura,Muzyka nie mają nic wspólnego z polityką czy judaizmem,o którym wspominasz.Pomimo,że klezmer music pochodzi nie tylko z Ukrainy ale i z Polski.To co piszesz o polskim wirusie jest Twoją jako twórcy,fantazją.ad libitum.

    2,Z Chińskim firmami mam kontakty a ich informatycy piszą znacznie lepsze ,małe skrypty dla portali społecznościowych,bez trojanów i bez malware.Poza tym Alibaba.com ma znakomite programy partnerskie,które polecam.Pomijam biura matrymonialen w Chinach gdyż to nie jest na temat wpisu.

    3.Uważam,że polskie kobiety w Polsce,lepiej prowadzą strony internetowe dla autorów anieżeli,Panowie.Lubię kobiety i cenię sobie ich opinie,pomimo mojego charakteru jako ostrego Skorpiona ale to nie jest na temat.Kobiety mają intuicję i seksapil czego brakuje Panom.Wolę opłacać projekty społeczne prowadzone przez Panie aniżeli bawić się z narcyzami,którym brakuje do 1 miliona Euro.Sukcesów i zdrowia.

  97. @provo:

    bez watersa, ale teledysk fajny..
    o ile dobrze pamiętam pierwsza płyta bez rogera…
    w liceum miałem kumpla, który ciął laski na pinkfloyd w czasach gdy punk rywalizował z
    new romantic..
    w moich słuchawkach stacjonował wtedy główne miles i coltraine.
    aktualnie odkrywam polską tradycję
    sam sprawdź

  98. marku:
    chodzi mi o samo określenie.

    po raz pierwszy usłyszałem je kilka lat temu w czasie gdy ludzie związani z aferzystą lary silversteinem zaczęli przejmować w polsce nieruchomości na plecach kulczyka…
    ich obietnice szły w kierunku urządzenia w polsce eldorado, gdy okazało się z jaką łatwością po latach komunizmu dajemy się wyzyskiwać i duraczyć. niestety rząd pis tego nie pamięta. szczęśliwie my pamiętamy….
    tak samo jak pamiętamy, że niemcy nie oddali nam reparacji wojennych, które nie ulegają przedawnieniu…
    piszesz też o nielegalnych portalach w polsce.
    zapytam: jaką jurysdykcję masz na myśli? chyba nie tą samą, która przebrała się w europejską togę dla szerzenia pedalstwa, aborcji i eutanazji w celu wykończenia po cichu społeczeństw narodowych, czyli jedynej siły, która może im jeszcze zagrozić…
    czasy cwanych żydków z ich giełdą i walutą mijają. sami wpadli we własne sidła przenosząc produkcję do chin,
    co jak widzimy teraz- niezbyt dobrze świadczy o ich inteligencji.

  99. @ LULA322

    Nir Szefowo 🙂 to mój kumpel z wysp kanaryjskich, ale pasuje do mnie 🙂

  100. @ NOHOOD

    musiałem Szefie. ja wszystkich wydam jak się mnie odpowiednio przyciśnie 🙂

  101. @Lula:

    spod moherowego beretu wystają włosy. i jakis taki szczupły na twarzy. to nie on.

  102. nie. za ładny.

    btw: trzeba mieć straszne kompleksy by wygrzebać z netu fotke takiego ciacha i twierdzić „a właśnie że ja”. już lepiej zrobić szczałke.

  103. @ RK1

    i jeszcze psycholog. Erek renesansu. właśnie że ładny i mnie sie podobam. i wcale nie z netu fotka tylko sam robiłem. lepiej.

  104. == i mnie się podobam ==

    feministki tez tak mówią. tylko ze na dowód wklejają swoje prawdziwe foty.

  105. @ RK1

    czepiasz się. skąd ta pewność, że to nie moja własna fotka. nie chciałbyś żebym tak właśnie wyglądał? pójde sobie i nigdy tu nie wróce.

  106. jasne, ze chciałbym.
    gdyby tak było i Ci i publice byłoby przyjemniej 🙂

    ale nie odchodź.
    ja pójdę.

    dobranoc.

  107. @eska:
    prosiemy w nasze gościnne progi

    misja erka się powiodła…
    jego eksperymentalne podejście jest niezawodne. 🙂

  108. Ratunku! Ludzie! Konto Provocatio też wrogo przejęte!!! Narazili się i proszę!

  109. Rozbawila mnie opinia Pana,który uważa ,że w Polsce, młode mężatki,studenci studentki wydziałów matematyki,dziennikarstwa,polityki,filologii polskiej,które mają praktyki w fakt,w agorze i nawet u Lipskiego(portale społeczne) to są młodocianni amatorzy,harcerze,bez wiedzy.

    Ten Pan się myli drogi czytelniku.

    Ten Pan nie wierzy w następne pokolenie w Polsce,które jest znacznie lepiej wykształcone,zarabia znacznie lepiej,ma zyski ze swojej pracy,biznesu i nie ma kartek na żywność.Ono ,pokolenie wilków uratuje Polskę gdyż mają odwagę o czym nie można o tym Panu,napisać:

    Nawet takie cytaty.jak poniżej .nie mają znaczenia gdyż od wielu,wielu lat nie byłem w Polsce a wszystkie sprawy zawodowe(prawie) załatwiam przez internet.Tak samo praktyki dla młodych ludzi,którzy nie muszą wyjeżdzać do slamsu w Północynm Londynie czy też do slamsu w południowym Paryżu.O innych wyjątkowo brudnych dzielnicach w Europie nie wspominam.Powtarzam.Polska jest domem dla wszystkich,dla następnego pokolenia,które nie ma ochoty na niewolnictwo płacowe i na selekcję w Polsce..

    To młode kobiety będą w Polsce jako młode matki tworzyć Polskę.Tak jak nasze Mamy,babcie a nasi ojcowie ,dziadkowie w tym czasie bawili się w politykę i w wojsko?Nie.One młode matki mają znacznie lepsze plany dla Polski.

    Polska to nie jest dyktatura Panów.Polska nie może być fanatyczna jak w krajach muzułmańskich!!Przypominam numer 4 .
    Cytat:
    wizja tych licznych młodocianych blogerek pod jego opiekuńczymi skrzydłami(Lipskiego) mocno rozpaliła wyobraźnię niejednego czytelnika. :))
    Dziękuję za zrozumienie i cierpliwość.

  110. Marek Lipski.

    W jednym muszę Ci przyznać rację. To pokolenie, które nadchodzi jest zupełnie inne niż nasze, o pokoleniu rodziców czy dziadków nie wspominając.
    Różnica jest dużo większa niż ta, którą my tworzyliśmy.
    Przede wszystkim oni nie znają komuny, tego zniewolenia, spętania, różnych ograniczeń i konieczności.
    I to ma wielkie znaczenie. Oni są nastawieni na inne wyzwania, bardziej dotyczące ich samych, własnego sukcesu, również finansowego. Oni chcą więcej, ale dla siebie. Żadna Solidarność nie mogłaby mieć dzisiaj miejsca.
    Czy to dobrze, to czas pokaże, ale na pewno inaczej.

Dodaj komentarz