polityka

klęska? a co tam było do wygrania?

dla wszystkich wujków dobra rada.o

 

trwa szum związany z wyborem polityka z dalekiego kraju na drugą kadencje. i co ? wybór dokonany jednomyślnie przez wszystkich członków unii z wyjatkiem kraju z  którego polityk pochodzi może kojarzyć sie ze wszystkim za wyjątkiem klęski.można porównać go do osławionej „rozwiedki bojem”, która potwierdza osamotnienie Polski w sytuacjach kiedy w grę wchodzą interesy kraju nie pokrywające się z interesami zarządców patronujących tzw. związkowi państw jewropejskich. juz sam fakt pozyskania cennej wiedzy jest wartościa dodatnia i gdzie tam temu do klęski? zalew krytki płynącej z tej samej strony barykady jest następna korzyścią uswiadamiajaca zwykłemu zjadaczowi chleba w Polsce że coś jest nie tak  ze spoiwem zwierającym szeregi. gdzież byli ci krytycy wcześniej kiedy zbliżała sie rozgrywka o fotel w Brukseli? gdzie są ich rady i przewidywania? ktos moze odszukac i zalinkować? oprócz Starego Wrocka nie znam żadnego innego tekstu biorącego na klate prezydencką nominacje do Brukseli.po za tym o co toczyła sie walka? czym w końcu jest ten fotel grzany już przez dwa lata przez Tuska? oprócz wartości tytularnej, funkcji socjalnej i wymiernych korzyści finansowych jak do tej pory jest tylko dekoracją wraz z siedzącym w nim ciałem łaskawie puszczającym wiatry w tapicerke. jakie są poprzednie osiągnięcia tzw. prezydentów zjednoczonej europy? jaka jest ich władza i wpływ na politykę realną? ktoś może przypomni mi osiągnięcia Donalda na tym stanowisku za ostatnie dwa lata? Sit Down, Shut Up, Look Good  –  tak można określi zakres obowiązków unijnego prezydenta. trwa szum związany z wyborem polityka z dalekiego kraju na drugą kadencje. i co ? wybór dokonany jednomyślnie przez wszystkich członków unii z wyjatkiem kraju z  którego polityk pochodzi może kojarzyć sie ze wszystkim za wyjątkiem klęski.

105 komentarzy do “klęska? a co tam było do wygrania?

  1. Bardzo trzeźwa notka 🙂 i trudno się nie zgodzić.
    Natomiast histeria po obu stronach barykady jest faktycznie wybitnie żenująca. Zaglądałam na S24 i szczęka mi opadła ile krytyki płynie ze strony tzw. twardego elektoratu. Ja do tego twardego nie należę, mam dużo do zarzucenia, ale nie w tej sprawie. Wręcz przeciwnie, jak już pisałam jestem dumna z postawy Premier B. Szydło i całą akcję postrzegam, jako pozytyw i daję „+” przede wszystkim J.Kaczyńskiemu, Pani Premier i Panu J. Saryusz-Wolskiemu.

  2. @ PROPATRIAN

    notki niepotrzebne, tylko uzmysławiaja nam, jak ważne są potrzebne notki.

  3. @ IZALUKA

    mnie też szczena opadła i dlatego skrobnałem to co skrobnąłem. zwykle staram się trzymac daleko od polityki. wole pierdółki 🙂

  4. przed „klęską” kilka trzezwych notek napisał Stary Wrocek.
    tez nie rozumiem czym sie wszyscy podniecają.

    no moze troche rozumiem opozycje, potrzebujaca sukcesu.
    Tusk to jednak ciut więcej niz sejczento, wagina, wiewiórka i pomidor.

    nawet HeluTek mi sie podniecił 🙂

    PS notka rzeczywiście niepotrzebna. nawet uwaznie nie przeczytałem.
    od teraz uwaznie zytam wyłacznie potrzebne notki

  5. RK1

    Stary Wrocek wstrzelił sie ze swoimi notkami jak strzykawka w żyłe 🙂 bardzo trzezwe spojrzenie i trafna analiza. Propatrianowi też trzeba przyznac że i on nie dał się zwariować 🙂

    PS. nikoga nie zachęcam a nawet odradzam uważne czytanie

  6. @ RK1

    nawet HeluTek mi sie podniecił 🙂

    ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

    mm-hmm 🙂

  7. Provo:

    jak widze dotychczas Tusk wygrał z wiewiórką – temat wiewiórki żył w mediach trzy dni.
    obstawiam, że jednak przegra z sejczento – to byly dwa tygodnie.

    == mm-hmm ==

    wiecej nic nie powiem 🙂

  8. @ RK1

    i to jest chyba jedyne osiągniecie jego prezydentury. dzielny prezydent Tusk 🙂

  9. @Piko&Provo:

    Więcej nic nie powiem bo (a) jestem dzentelmenem (b) podniecony HeluTek potrafi (być może nieswiadomie) gospodarza w niezrecznej sytuacji postawic.
    a wiec kurtyna 🙂

  10. a wienc ładny dzień dzisiaj mielismy, chyba juz lada moment, za dni kilka wybuchnie wiosna. na razie niesmialo 🙂

  11. @ RK1

    u mnie raczej mrozno. wczoraj spadł snieg ale nie dużo. za kilka miesięcy, w czerwcu minie trzydzieści lat jak wyjechałem z Polski. ale ten czas…:)

  12. Przyroda jest straszna, okrutna i bezwzględna. Ma wszystko gdzieś i zaczyna znowu wyłazić z ziemi. Trzeba grabkować, ścinać, kopać, zamiatać. Koszmar.

    Nie to co helutek ….

  13. gdybym chcial zerobic notke na PT zapytalbym od niechcenia
    czy myslisz o powrocie. ale zostańmy w pierdółkach.

  14. @rk1s24
    Zaczynam pomału ogarniać PT, da się opanować.
    Pisz na PT bo masz dużą siłę przyciągania komentarzy. Nie są one jakieś zabójcze ale jak wiesz ilość przechodzi w jakość (czy jakoś tak). 🙂

    Śmieszek żebyś na pewno wiedział że to taki żarcik. Komenty są cool, super, hiciorskie i wymiatają tak że szczena opada.

  15. @Piko:

    miło mi. wszystko powoli zrobi sie. jak wspominałem – ja jestem końserwatysta (by nie powiedziec leń, do tego wolno-kumajacy) – powoli i niechetnie reaguje na zmiany. z tego powodu sugeruje zamkniecie NS24 – potrzebuje bodzca. kopa by ruszyc tylek.
    jak jest gdzies łatwiej to jakos tak jest ze tam sie kieruje.. 🙂

  16. @ RK1

    a lato było upalne tamtego pamiętnego roku w Rzymie. Rick właśnie wdrapywać się zaczął na topy swiatowych listów przebojów. koncertował Spandau Ballet. na rzeczy znalezione na smietniku mówiło sie Pewex a pataty konsumowało sie pod Smirnoff a taksawkórz w Latinie na prośbe zdesperowanych uciekinierów politycznych żeby ich zawieść do burdelu zatrzymał taksówke pod obozem dla uciekinierów. oj wspomnienia 🙂

  17. PIKO pisze:
    11 Marzec 2017 o 22:39
    „A gdzie można zobaczyć podnieconego helutka?”

    HeluTek chciał się podniecać u Was, ale zaczęliście wycinać komentarze niepopierające Partii, to powiedział: poszłem!
    I tak uczynił.

  18. kurczę, ta Iza mnie pyta, dlaczego niepotrzebna, jak wszyscy nam każą się wynosić: dlatego. Erek – wynoś się! (piszę jako miłosierny samarytanin, choć bez przekonania)

  19. @Provo:

    z checia bym poczytal wiecej. nawet nie chodzi o „ekscesy”. dla mnie to zupelnie obca sytuacja (choc czasem w przelocie obserwowana). nie rwe sie do mobilnosci, zle ją znosze, choc bywa ciekawa. a zapuszczania korzeni w nowym miejscu sobie nie wyobrazam (nie starcza mi wyobrazni, szczegolnie po doswiadczeniach z dluzszych wyjazdów).

    ale nie robmy notki na PT. poszlem 😉

  20. @ HELENA T.

    ojej! gdybym wiedział że wpadniesz, to bym sobie darował poprzedni komentarz 🙂

  21. oj Helu, oj niebożę: nie wszyscy, tylko ja, i nie w ogóle, tylko konkretnie wtedy, bo sprawa była dla Ciebie za trudna i zaczęłaś szczytować – bałem się, że to może być niebezpieczne dla Ciebie…

  22. @ RK1

    nie jestemswięty, ale ten wyżej opisany epizod, to jedna z legend rzymskiej emigracji i nie ma nic wspólnego z moja skromną osoba.. podobnie jes ze ” snem profugi „. wszyscy przed nim ostrzegali i dopiero jak mi sie przysnił wiedziałem dlaczego jest straszny 🙂

  23. @ YASSA

    Jak myślisz Heleno, Xiężna Pani już interweniowała?:))

    :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

    Xiężna pani nie próżnuje i już mogła pociągnąć za odpowiednie organy 🙂

  24. @Rk1
    Oryginalne, moje: # ofiara Ryszarda, serce vs głowa, w moim mieście,
    salonowy administrator zamienił na bardziej nośne: # tusk, szydło, kaczyński, saryusz-wolski…:))
    A wy się zasklepiacie… i cała zabawa was omija…:))

  25. Hi… Hi… Hi…
    Może sobie ciągnąć… O tej porze Admin zamyka interes i idzie na wódkę… Zobaczymy rano.:)))

  26. @ RK1

    to był taki sen kiedy śniłosię że znowu jestes z powrotem w Polsce i nie możesz z niej wyjechac. pamiętaj że mówie o Polsce połowy i końca lat osiemdziesiątych. masakra

  27. @Yassa:

    == salonowy administrator zamienił na ==

    tu jest jeszcze gorzej.
    zabierają tytuł i nadają numer: 7609

    zamordyzm, cenzoryzm, faszyzm. Erek pamięta.

  28. @ RK1

    po zameldowaniu sie w obozie Il campo profughi di Latina i po zdaniu paszportu otrzymywało się zielony dokument profugho straniero i od tej chwili byliśmy profugami. sodoma i gomora 🙂

  29. @ RK!

    zamordyzm, cenzoryzm, faszyzm. Erek pamięta.

    ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

    ale to nie Szefu jest taki, tylko złe bojary 🙂

  30. @ RK1

    pizza z grzybami 🙂 nie ma nic lepszego niż kanadyjska pizza z magicznymi grzybkami Erku 🙂

  31. @ Provo

    Xiężna Pani gania teraz, jak oszalała po Konopczyńskiego, wali kijkami od nordic walking w drzwi lokalu nr 11 (pod 5/7), pokrzykując; swołocze! Job ich mat’! Wodku tjanut’! Bardak, nie salą!
    A kremliny atakujut’…
    Po czym siada wyczerpana na schodkach, i wyciąga z mufki flaszeczkę szlachetnej stolicznoj… :))

  32. @Yassa: czego?

    PS. skomentowany komentarz został skomentowany (a)
    a ja Ci powiadam, ze najlepsze komentarze nie są komentowane (b)
    🙂

  33. @ YASSA

    jak sie zachce admina, to i księżne ganiają jak wściekłe 🙂

  34. pffff
    co Ty wiesz o lajkach …

    moj komentarz i lajk to jest coś: Your comment is awaiting moderation.

  35. ROARIAN pisze:
    11 Marzec 2017 o 23:26
    „oj Helu, oj niebożę: nie wszyscy, tylko ja, i nie w ogóle, tylko konkretnie wtedy, bo sprawa była dla Ciebie za trudna i zaczęłaś szczytować – bałem się, że to może być niebezpieczne dla Ciebie…”

    Propatrian = Roarian?

    Wyciąłeś moje komentarze, ponieważ się z nimi nie zgadzałeś. I, podobnie jak w przypadku naszej koleżanki Daani (którą pozdrawiam), nie byłeś agresywny, tylko kurwica Tobą telepnęła.

    Powiem szczerze. Na salonie24, kiedy ktoś zachował sie w ten sposób, po prostu nie wchodziłam już więcej na jego blog. To rozwiązanie się sprawdziło.

    PS.
    W takim przypadku – kiedy robimy pod wpływem emocji coś, czego później żałujemy – należy ładnie przeprosić. Jeśli dotyczy to kobiety, do przeprosin powinno się załączyć tzw. mały załącznik. Próbowałeś kiedyś?

  36. to proste: szukasz akwarium i masz rybki.
    piszesz komentarz, wbijasz se lajka i czekasz na moderatora.

    🙂

  37. @ RK1

    nie byłeś agresywny, tylko kurwica Tobą telepnęła 🙂 🙂 🙂 🙂
    .

  38. @HeluTek

    == W takim przypadku – kiedy robimy pod wpływem emocji coś, czego później żałujemy – należy ładnie przeprosić. ==

    a jak ktos z pelnym rozmysłem, nie na emocjach,
    usuwa komentarze to co wtedy?

    fajnie, ze tez uwazasz iz usuwanie komentów jest nie ok.

  39. @Provo:

    == do przeprosin powinno się załączyć tzw. mały załącznik. ==

    bąbonierkie?!

  40. @Provo:

    == nie byłeś agresywny, tylko kurwica Tobą telepnęła ==

    co ja?!

    agreska Erka = 0. zawsze!

  41. @HeluTek:

    == Co to ma być? Fejsa tu uskuteczniacie? ==

    zartujesz?!

    przeciez napisałem ze pod akwarium wbiłem.
    i ryby mi komentarza i lajka moderujo

  42. PROVOCATIO pisze:
    12 Marzec 2017 o 01:24
    „cześć Heleno. fajnie że jesteś”

    Też mam aktualnie takie wrażenie, że fajnie jest być.
    Wróciłam dopiero przed chwilą i jestem po dużym soku marchewkowym. 😉

  43. RK1 pisze:
    12 Marzec 2017 o 01:26
    „== tzw. mały załącznik. ==
    bąbonierkie?!”

    No przecież piszę, że mały. Bąbonierka jest duża.

  44. PROVOCATIO pisze:
    12 Marzec 2017 o 01:27
    „teraz bardziej wypada z kopertą. takie czasy.”

    Do tych lekarzy z klauzulą sumienia trzeba z kopertą. Wtedy zawieszają klauzulę.

  45. PROVOCATIO pisze:
    11 Marzec 2017 o 23:26
    „ojej! gdybym wiedział że wpadniesz, to bym sobie darował poprzedni komentarz”

    Ten o podróżowaniu taksówką?
    Od kiedy prof. Izdebski zbadał życie intymne wyborców PIS i PO, i wyszło mu, że wyborcy PIS mają więcej doświaczeń w tym obszarze (z tego, co pamiętam, wyborcy PIS przyznali się do 9 partnerów, a PO tylko do 7), i tak wszystko wiadomo. :P`

  46. == No przecież piszę, że mały. Bąbonierka jest duża.==

    już wiem. mała kopertka z małym znaczkiem

    zgadłem?

  47. PROVOCATIO pisze:
    12 Marzec 2017 o 01:38
    „z brydża? oj Heleno. żeby to w nałóg nie przeszło”

    Nie w tym tygodniu nie było brydża i wyraźnie mam zespół odstawieniowy. Brakuje mi tych kart w dłoni, tego dźwięku tasowania, smaku advocata w ciężkiej lampce z grubym dnem…

    Ty w końcu siedzisz w Stanach, czy w Kanadzie?

  48. @ HELENA T. pisze:

    Od kiedy prof. Izdebski zbadał życie intymne wyborców PIS i PO,

    ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

    a słyszał to kto, żeby PO kiedykolwiek prawdę powiedziało i to do tego w takim drażliwym temacie?

    mniej partnerów bo myślą o Ojczyznie i o innych jak im tu dobrze zrobić ?

    Heleno, wybacz że odpowiadam pytaniem 🙂

  49. @ HELENA T.

    w usa, ale mieszkałem też jakiś czas w kanadzie, jednakoż mój charakter awanturniczo-przygodowy wziął góre i kopnąłem sie do tego słynego usa, co to możesz mieć miliony, każdy ma ze cztery żony, a jak drapać się potrzeba jest pod ręką drapacz nieba.

  50. RK1 pisze:
    12 Marzec 2017 o 01:44
    „już wiem. mała kopertka z małym znaczkiem”

    Jak przypadkowo zniechęcisz do siebie żonę i będziesz ją chciał przeprosić, to pójdź do niej z kopertą z tym znaczkiem. Potem opisz, jak było.

  51. @ HELENA T. pisze

    Jak przypadkowo zniechęcisz do siebie żonę i będziesz ją chciał przeprosić, to pójdź do niej z kopertą z tym znaczkiem. Potem opisz, jak było.

    ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

    nie będzie juz komu tego opisać.

  52. PROVOCATIO pisze:
    12 Marzec 2017 o 01:49
    „a słyszał to kto, żeby PO kiedykolwiek prawdę powiedziało i to do tego w takim drażliwym temacie?”

    To w ogóle nie jest drażliwy temat. Drażliwy temat, to jest np. relacja ministra obrony z jego rzecznikiem prasowym. :P`

  53. @HeluTek:

    Popierający SLD deklarowali, że ta długość to średnio 16,20 cm, sympatycy PO – 17,41, a deklarujący poparcie dla PiS – 18,35 – powiedział Izdebski dla Polityki.

    wiadomo chwalipiety, gawędziarze erotomani cholerni, mitomani!

    🙂

    btw: podczas ostatniej manify demokraci ochoczo podpisywali
    petycje w sprawie dostepnosci pigułki samogwałtu bez recepty.

  54. PROVOCATIO pisze:
    12 Marzec 2017 o 01:52
    „kopnąłem sie do tego słynego usa, co to możesz mieć miliony, każdy ma ze cztery żony, a jak drapać się potrzeba jest pod ręką drapacz nieba”

    I jak, sprawdziło się coś? Może przynajmniej te cztery żony?

  55. @HeluTek:

    == Jak przypadkowo zniechęcisz do siebie żonę ==

    jeśli demokraci przepchną swój projekt o dostępności
    pigułek samogwałtu bez recepty nie będzie takiej potrzeby.

  56. RK1 pisze:
    12 Marzec 2017 o 01:56
    „Popierający SLD deklarowali, że ta długość to średnio 16,20 cm, sympatycy PO – 17,41, a deklarujący poparcie dla PiS – 18,35”

    Nnno nie wiem. Czy wypada złożyć gratulacje? :-/

    „btw: podczas ostatniej manify demokraci ochoczo podpisywali
    petycje w sprawie dostepnosci pigułki samogwałtu bez recepty”

    Jakoś trudno mi sobie wypbrazić, na czym mogłoby polegać działanie tej pigułki…

  57. @ RK1

    taka piłgułka w wolnej sprzedaży, to zaraz potem już tylko stan wyjątkowy, łapanki i godzina policyjna i wódka na kartki.

  58. @HeluTek:

    to nie jest kurcze blade.

    PS. moze bys mnie w koncu zmoderowała pozytywnie? 😉

  59. @HeluTek:

    == Jakoś trudno mi sobie wypbrazić,
    na czym mogłoby polegać działanie tej pigułki… ==

    spoko.
    wazne, ze demokraci wiedzo.
    nie watpie, ze demokraci wiedzo co podpisujo.
    i jestem pewien, że Ty również nie masz wątpliwości, ze oni wiedzo 🙂

  60. Mnie intryguje to, ze u piewcow EU nie czytalem pochwalnych peanow na czesc z okazji zwyciestwa Niemiec nad PiS-em.

  61. @ RK1

    nic mi na ten temat nie wiadomo. wirus jaki albo hackernia. zgłosze do admina.niech zrobi z tym porządek.

  62. @ VERI

    a co sie niemce maja zachwycać? taka to europejska zjednoczona pozycja ” pierdzący w stołek ” za kase podatników a przemysł w chinach.

    dzień dobry.

Dodaj komentarz