Bez kategorii/historia/polityka/top 10

Prawda smoleńska ma szanse na obronę ? Sama się obroni ???

Jerzy Miller i KOMISJA MILLERA padła na PRAWDZIE SMOLEŃSKIEJ !

Błąd 404: Podana strona nie istnieje

gdzie sięgają kompetencje Ministra Antoniego Macierewicza ?

http://celnicy.pl/content.php/475-Raport-ko%C3%84%C5%A1%C3%A2%20%20cowy-w-sprawie-ustalenia-okoliczno%C3%84%C5%A1%C3%A2%20%C5%9Fci-i-przyczyn-katastrofy-samolotu-TU-154M-Nr-101-pod-Smole%C3%84%C5%A1%C3%A2%20%20skiem

Raport końcowy w sprawie ustalenia okoliczności i przyczyn katastrofy samolotu TU-154M Nr 101 pod Smoleńskiem

Dziś (29 lipca br.) Komisja Badania Wypadków Lotniczych Lotnictwa Państwowego przedstawiła raport końcowy w sprawie ustalenia okoliczności i przyczyn katastrofy samolotu TU-154M pod Smoleńskiem z 10 kwietnia 2010 roku – – źródło www.mswia.gov.pl

http://www.mswia.gov.pl/portal/pl/2/…amolotu_T.html

 

Wyszukiwarka

Przeszukaj serwis Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji.

 

Strona główna serwisu Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji

Idź do strony głównej serwisu.

 

http://www.mswia.gov.pl/

Nieodpowiedni link

Ktoś zniszczył dowód poprzednich ustaleń Komisji Państwowej Rzeczypospolitej Ministra MSWiA Jerzego Millera

Wyślij wiadomość administratorom serwisu.

http://www.mswia.gov.pl/pl/aktualnosci/9282,dok.html

Błąd 404: Podana strona nie istnieje

Image result for mswia.gov smolensk

http://komisja.smolensk.niezniknelo.com/

Komisja Badania Wypadków Lotniczych Lotnictwa Państwowego

 

Sobota, 14 lutego 2015, data aktualizacji serwisu: 10.10.2011,14:38 ©2002-2015 Komisja Badania Wypadków Lotniczych Lotnictwa Państwowego.

Raport końcowy w sprawie ustalenia okoliczności i przyczyn katastrofy samolotu TU-154M Nr 101 pod Smoleńskiem

29 lipca br. Komisja Badania Wypadków Lotniczych Lotnictwa Państwowego przedstawiła raport końcowy w sprawie ustalenia okoliczności i przyczyn katastrofy samolotu TU-154M pod Smoleńskiem z 10 kwietnia 2010 roku.

Komisja nie orzekała o winie oraz odpowiedzialności za wypadek lotniczy. Do zadań komisji należało: ustalenie okoliczności i przyczyn wypadku samolotu TU – 154M oraz wydanie zaleceń, które mają zapobiec podobnym wypadkom w przyszłości.

Polskiej komisji, która badała przyczyny katastrofy lotniczej pod Smoleńskiem przewodniczył Jerzy Miller, minister spraw wewnętrznych i administracji. W skład 34-osobowej komisji weszli eksperci badający wypadki wojskowe oraz cywilne. Do prac w komisji zaproszeni zostali również prawnicy specjalizujący się w międzynarodowym i polskim prawie lotniczym, osoby czynnie wykonujące zawód pilota w liniach pasażerskich, obsługa pasażerskich portów lotniczych oraz osoby zajmujące się tematyką bezpieczeństwa w transporcie lotniczym.

 

RAPORT KOŃCOWY

ZAŁĄCZNIKI DO RAPORTU

PREZENTACJA Z KONFERENCJI KOMISJI BADANIA WYPADKÓW LOTNICZYCH LOTNICTWA PAŃSTWOWEGO DOTYCZĄCEJ RAPORTU KOŃCOWEGO W SPRAWIE USTALENIA OKOLICZNOŚCI I PRZYCZYN KATASTROFY SAMOLOTU TU-154M NR 101 POD SMOLEŃSKIEM(Na razie brakuje!)

Informacja dotycząca wykorzystanych materiałów

http://komisja.smolensk.niezniknelo.com/kbw/komunikaty/8875,Raport-koncowy-w-sprawie-ustalenia-okolicznosci-i-przyczyn-katastrofy-samolotu-T.html

 

http://komisja.smolensk.niezniknelo.com/kbw/komunikaty/8954,Protokol-z-zalacznikami-dostepny-na-stronach-internetowych.html

Komunikaty

Protokół z załącznikami dostępny na stronach internetowych

Na stronach internetowych Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji http://www.mswia.gov.pl oraz Komisji Badania Wypadków Lotniczych Lotnictwa Państwowego http://www.komisja.smolensk.gov.pl został zamieszczony protokół wraz z załącznikami z badania zdarzenia lotniczego nr 192/2010/11 samolotu Tu-154M nr 101 z 10 kwietnia 2010 roku pod Smoleńskiem.

 

https://infogalactic.com/info/2010_Polish_Air_Force_Tu-154_crash

2015 polskie wybory i zmiana w polityce

Po PiS zwycięstwa ‚S w 2015 polskich wyborach parlamentarnych , nowy konserwatywny rząd wyznaczył przewodniczącego Polskiego Komitetu Parlamentarnego Śledczego, Antoni Macierewicz , jako minister obrony, a pytanie o katastrofie smoleńskiej został sprowadzony do agendy rządowej , [189] Nowy minister spraw zagranicznych Witold Waszczykowski zapowiedział, że Polska będzie pozwać Rosję w sądzie praw człowieka na potrącanie Moskwy wraku. [190] Konsul z Europy Zgromadzenia Parlamentarnego wyznaczyła specjalnego sprawozdawcy wyjaśniające, którzy będą Cary się dochodzenie w sprawie tego, czy trzymać z tyłu wreackage i innych materiałów dowodowych przez Rosjan jest uzasadnione. [191]

W dniu 25 listopada 2015 roku, rząd rzeczniczka Elżbieta Witek wezwał były premier Donald Tusk zostać postawiony przed sądem za jego obsługę katastrofy 2.010 powietrza. [192] Adam Lipiński , ze w KPRM, oskarżył Tuska zaniedbania i słabości w prowadzeniu śledztwa i zwrotu wraku. [193] wiceminister kultury Jarosław Sellin wyraził absolutne przekonanie, że były wybuchy na pokładzie tupolewa i że prawdziwe przyczyny katastrofy prezydenckiego samolotu nie zostały jeszcze ustalone. [194]

W listopadzie 2015 roku rząd zamknąć faktysmolensk.gov.pl stronę internetową, która została powołana przez władze państwowe w ramach gabinetu Tuska wyjaśnić w prosty sposób wyniki oficjalnych badań. Nie ma powodu dano do zamknięcia strony. [189]

Polski prezydent Andrzej Duda , z partii Prawo i Sprawiedliwość, napisał list do uczestników 4. smoleńskiej konferencji, która odbyła się w dniu 14 listopada 2015 roku w Warszawie , opisując oficjalne raporty rosyjski i polski przypadek, bo „tylko hipotezy”, w przeciwieństwie do dowody i stwierdzające, że śledztwo w sprawie katastrofy nie jest kompletna. [195] [196] [197]Niemiecki publicysta Jürgen Roth w swojej najnowszej książce ” Secret Files S: Smoleńsk, MH17 i wojny Putina na Ukrainie ” po raz pierwszy odsłania tło katastrofy polskiego samolotu prezydenckiego. [198] [199]

Teorie spiskowe

Wkrótce po katastrofie, Artur Górski , polski poseł z PiS partii, twierdził, że kontrolerzy ruchu lotniczego Smoleńsk kazano zapobiec samolotem z lądowaniem, tak, że prezydent nie może uczestniczyć w ceremonii Katyniu, w wyniku wypadku. [200]Górski później przeprosił za swoje wypowiedzi. [201]

Teorie spiskowe były w obiegu od dnia wypadku, twierdząc, że w ogóle, że katastrofa była w rzeczywistości zabójstwo polityczne, akt wojny przeciwko Polsce lub rozbudowanych próbę zamachu stanu, ewentualnie zaaranżowana przez Rosję. [202] [203] Zakres takich teorii został opisany przez niektórych międzynarodowych mediów jako „oszałamiający”; od idei, że mgła wokół lotniska została sztucznie wyprodukowanej, do ciał ofiar są spreparowane w fałszywych autopsji, do idei, że materiały wybuchowe zostały zasadzone na pokładzie samolotu. [203]

PiS lider Jarosław Kaczyński i przewodniczący komitetu parlamentarnego wyjaśniającego Antoni Macierewicz zostały opisane jako długie zwolenników czasowych teorii zamachu, a wielokrotnie oskarżył premier Donald Tusk o udział w tuszowanie . [204] [205] [206]

Sondaże w 2012 i 2013 roku okazało się, że jedna trzecia Polaków uważa, że jest możliwe, że katastrofa smoleńska była zabójstwo. [185] [206] [207]

http://www.smolenskcrashnews.com/reports/polish/polish_final_report.pdf

http://www.baaa-acro.com/2010/archives/crash-of-a-tupolev-tu-154-in-smolensk-96-killed/

 

Crash of a Tupolev TU-154M in Smolensk: 96 killed

Accident description

  • Date & Time
    Apr 10, 2010 at 1041 LT
  • Type of Aircraft
  • Operator
  • Registration101
  • Flight PhaseLanding (descent or approach)
  • Flight TypeGovernment
  • SurvivorsNo
  • SiteAirport (less than 10 km from airport)
  • Schedule
    Warsaw – Smolensk
  • c/n90A-837
  • YOM1990
  • Flight numberPLF101
  • LocationSmolensk, Smolensk oblast
  • CountryRussia
  • RegionAsia
  • Crew on board8
  • Crew fatalities8
  • Pax on board88
  • Pax fatalities88
  • Other fatalities0
  • Total fatalities96
  • Captain / Total flying hours3531
  • Captain / Total hours on type2906
  • Copilot / Total flying hours1909
  • Copilot / Total hours on type475
  • Aircraft flight hours5142
  • Aircraft flight cycles3907
  • Circumstances
    On approach to Smolensk Airport in poor weather conditions, crew was forced to make a go-around and approach was abandoned three times. On the fourth approach, at a speed of 260 km/h, aircraft went beyond the minimum safe altitude, hit tree tops, lost its left wing and crashed in a huge explosion. All 96 occupants were killed, among them the President of the Polish Republic Lech Kaczyński and his wife. He was flying to Smolensk to take part to the commemoration of the 70th anniversary of Katyn massacre when Soviet Army killed 20,000 Polish officers. Among the delegation were also members of the Polish Senate and Government; the ex President, the vice-president of low Chamber, the Senate vice-president, the president of the polish central bank, the chief of military staff, the chief of ground forces, the chief of the Air Force, the chief of special forces, the chief of Marines, the personal assistant of President, the chief of National Security, the vice-Minister of Defense and the vice-Minister of Foreign Affairs.
  • Causes
    The immediate cause of the accident was the descent below the minimum descent altitude at an excessive rate of descent in weather conditions which prevented visual contact with the ground, as well as a delayed execution of the go-around procedure. Those circumstances led to an impact on a terrain obstacle resulting in separation of a part of the left wing with aileron and consequently to the loss of aircraft control and eventual ground impact.
    Circumstances Contributing to the Accident:
    1) Failure to monitor altitude by means of a pressure altimeter during a non-precision approach;
    2) failure by the crew to respond to the PULL UP warning generated by the TAWS;
    3) attempt to execute the go-around maneuver under the control of ABSU (automatic go-around)
    4) Approach Control confirming to the crew the correct position of the airplane in relation to the RWY threshold, glide slope, and course which might have affirmed the crew’s belief that the approach was proceeding correctly although the airplane was actually outside the permissible deviation margin;
    5) failure by LZC to inform the crew about descending below the glide slope and delayed issuance of the level-out command;
    6) incorrect training of the Tu-154M flight crews in the 36 Regiment.
    Conducive circumstances
    1) incorrect coordination of the crew’s work, which placed an excessive burden on the aircraft commander in the final phase of the flight;
    2) insufficient flight preparation of the crew;
    3) the crew‘s insufficient knowledge of the airplane’s systems and their limitations;
    4) inadequate cross-monitoring among the crew members and failure to respond to the mistakes committed;
    5) crew composition inadequate for the task;
    6) ineffective immediate supervision of the 36 Regiment’s flight training process by the Air Force Command;
    7) failure by the 36 Regiment to develop procedures governing the crew’s actions in the event of:
    a) failure to meet the established approach criteria;
    b) using radio altimeter for establishing alarm altitude values for various types of approach;
    c) distribution of duties in a multi-crew flight.
    8) sporadic performance of flight support duties by LZC over the last 12 months, in particular under difficult WC, and lack of practical experience as LZC at the SMOLENSK NORTH airfield.
  • Final Report

http://www.baaa-acro.com/2010/archives/crash-of-a-tupolev-tu-154-in-moscow-2-killed/

Crash of a Tupolev TU-154M in Moscow: 2 killed

Accident description

  • Date & Time
    Dec 4, 2010 at 1436 LT
  • Type of Aircraft
  • Operator
  • RegistrationRA-85744
  • Flight PhaseLanding (descent or approach)
  • Flight TypeScheduled Revenue Flight
  • SurvivorsYes
  • SiteAirport (less than 10 km from airport)
  • Schedule
    Moscow – Makhatchkala
  • c/n92A-927
  • YOM1992
  • Flight numberDAG372
  • LocationMoscow, Moscow oblast
  • CountryRussia
  • RegionAsia
  • Crew on board9
  • Crew fatalities0
  • Pax on board160
  • Pax fatalities2
  • Other fatalities0
  • Total fatalities2
  • Captain / Total flying hours17384
  • Captain / Total hours on type10000
  • Copilot / Total flying hours3111
  • Copilot / Total hours on type1150
  • Aircraft flight hours9285
  • Aircraft flight cycles2983
  • Circumstances
    Daghestan Airlines (Avialinii Dagestana) flight DAG372 left Moscow-Vnukovo airport at 1408LT bound for Daghestan. Twelve minutes later, while cruising at 9,000 metres 80 kilometers south of Moscow, pilot informed ATC about engine problems and elected to return to Moscow. He was vectored to Domodedovo Airport but on final, aircraft went out of the cloud at a height of 500 feet and was not correctly positioned with the runway centerline. It touch down on the right of runway 32R, lost its undercarriage, slid for several yards before coming to rest, broken in two. Two passengers were killed while 78 were injured.
  • Causes
    Erroneous actions on part of the crew who, while landing in instrument meteorological conditions with one engine running, permitted the aircraft to touch down significantly to the right of the runway.
    These actions were the result of following factors:
    – the flight engineer inadvertently turned off the fuel booster pumps of the service tank while working the procedures for manual fuel transfer during the climb, which led to fuel starvation, all engines spooling down with the outer engines (#1 and #3) shutting down as well as loss of electrical power for 2:23 minutes due to loss of all three generators
    – failure by the crew to take use of all available possibilities to restore on-board systems after generator #2 was recovered and the APU spooled up and was successfully connected
    – failure to comply with recommendations „flying with two engines inoperative” and „approach and landing with two engines inoperative”
    – lack of leadership and lack of management and distribution of responsibilities by the captain leading to independent but not always accurate actions by the other crew members as result of insufficient training in crew resource management
    – a complex wind environment varying with heights which contributed to the deviation from the proper approach trajectory while the crew was flying on stand by instruments rather than regular instruments
    – insufficient training of the crew as a whole as well as each individual to act in emergency and complex scenarios
    – the non-implementation of safety recommendations developed in earlier investigations to prevent the flight engineer inadvertently turn off the fuel booster pumps.
    Source : AvHerald
  • Final Report

6 komentarzy do “Prawda smoleńska ma szanse na obronę ? Sama się obroni ???

  1. Na stronie internetowej MSWiA decyzją pana/pani ? został wymazany gumką myszką cały „dorobek” Komisji Państwowej Ministra MSWiA Jerzego Millera. Badacz absolutny, bo po kilka razy wędrował do Moskwy i MAK, do gienierał Anodiny aby dograć „KOŃCÓWECZKĘ”. Każda sekunda na wagę złota.

    Kasa wydana a robotę wcięło.

    Udało się odnaleźć ten DOROBEK blisko 1,5 roku prac, zarówno po angielsku i rosyjsku jak i z pewną pomocą naszych przyjaciół: po polsku.

    http://www.smolenskcrashnews.com/reports/polish/polish_final_report.pdf

    http://www.baaa-acro.com/2010/archives/crash-of-a-tupolev-tu-154-in-smolensk-96-killed/

    Chwała im za to.

    http://komisja.smolensk.niezniknelo.com/

    Jak można likwidować możliwość porównania prac na co zostały wydane pieniądze Podatnika ? Coś za coś! Dr inż. Berczyński do tej pory nie pochwalił się postępami w śledztwie. A PRAWDA leży w grobach ?, i też o tym cicho sza.

    http://www.gazetawarszawska.com/zamach/zamach-warszawski/3639-dr-waclaw-berczynski-to-oszust-albo-ignorant

    10 kwietnia 2010 o czym wiemy ruch na lotnisku EPWA Chopin Airport i w przestrzeni powietrznej Rzeczypospolitej
    był jak na rogu Marszałkowskiej i Aleji Jerozolimskich (skrzyżowanie vis a vis ROTUNDA). UNIVERSAL zniknął i co w zamian ?

    A TUPOLEW samoliot pierwoj kłas: „gniotsa nie łamiotsa”.
    Wot takoja maszina. A piloty bohatyry wycieli w pi-du tajgu.

    http://www.baaa-acro.com/2010/archives/crash-of-a-tupolev-tu-154-in-moscow-2-killed/

    http://invivio.net/info/276106/photo-48.htm
    javascript:;

    http://invivio.net/info/276106/photo-47.htm

    Najsmutniejsze jest to, że z nieznanych przyczyn W WIEKU 60 LAT odchodzą tacy ludzie jak dr inż. Włodzimierz Abramowicz z Instytutu Podstawowych Problemow Techniki PAN w Warszawie. Specjalista od zderzeń w wypadkach komunikacyjnych.

    https://wirtualnapolonia.com/2013/09/16/seria-zgonow-weekendowych-w-pol%C2%ADsce-sie-jesz%C2%ADcze-nie-skon%C2%ADczy%C2%ADla/

    MATRIX czy brutalna walka buldogów po dywanem ?!

  2. CISZA1 o 08:05

    ” Prawdy, której nie znamy? ” –

    – z całej medialnej narracji ( oficjalne info i propagandowe wrzutki ) jaka przewijała się przez te lata można wyciągnąć wniosek, że ” Smoleńsk” kryje coś o czym opinia publiczna nie powinna NIC wiedzieć.

  3. „Albartos” … ” Bureau of Aircraft Accidents Archives ” –

    – ” Smoleńsk” też jest w ich wykazie ?

  4. Klucznicy PRAWDY SMOLEŃSKIEJ to:

    1. Komorowski, Tusk, Arabski, Sikorski, śp.Bahr, Miller & Lasek
    2. Macierewicz, Sasin, Kaczyński, Berczyński & Company

    http://www.gazetawarszawska.com/zamach/zamach-warszawski/3639-dr-waclaw-berczynski-to-oszust-albo-ignorant

    3. MON, Centrum Obrony Powietrznej Kraju
    4. Urząd Lotnictwa Cywilnego (ULC) – AGENDY: kontrola ruchu lotniczego

    5. Litwa, Łotwa,Estonia,Białoruś, Rosja,USA

    6. Putin, Obama, Klaus, Petraeus (http://businessinsider.com.pl/international/former-cia-director-petraeus-warns-that-the-current-international-order-could-fray/204l309)

    7. śp. Blogerzy & Specjaliści: 3ZET, Wróbel, Abramowicz, Szufa, i inni

    http://www.bliskopolski.pl/katastrofa-smolenska/zgony-poza-katastrofa/

    http://pokazywarka.pl/tajemniczezgony/

    Spróbuj pomyśleć:

    „zniknięty” życiorys Prezesa IPN Janusza Kurtyki

    http://ipn.gov.pl/o-ipn/zyciorys/prezes-janusz-kurtyka/jaroslaw-tesiorowski,-ipn

    nowy napisał Filip Musiał.

    https://ipn.gov.pl/pl/o-ipn/zyciorysy/35789,Dr-hab-Janusz-Kurtyka.html

    http://noweczasy.salon24.pl/616505,10-04-2010-janusz-kurtyka-odlatuje-o-6-20

    Czy PRAWDA się ujawni, a jej poszukujący się obronią i nie będzie więcej OFIAR posmoleńskich ?

    http://xl4.pl.salon24.pl/704909,smolensk-w-15-punktach,2

    „Maraton” posmoleński jak i Tragedia Gen. Sikorskiego z 4 lipca 1943 roku trwa.
    Rzecznikiem odkrycia prawdy o Gibraltarze był Orędownik IPN Prezes Janusz Kurtyka.

    Prawda jest bronią.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s