Bez kategorii

Gwałtu, rety – Frljić! SODOMA I GOMORA? Nie, to tylko logika

.

Spokojnie, to tylko KONSEKWENCJA. Dosadna ilustracja dwóch rzeczy:

1.do czego prowadzi dialog chrześcijaństwa z antychrześcijańskimi kulturami plemiennymi

2.jak wygląda w praktyce „marsz przez instytucje” Gramsciego (exemplum: siedzący w Ratuszu, robiący w kulturze tacy ludzie jak: pani Diduszko, pan von Thun Janowski i dziesiątki im podobnych). Kto zrozumie logiczny potencjał zawarty w tych dwóch faktach, […]

via Gwałtu, rety – Frljić! SODOMA I GOMORA? Nie, to tylko logika i dziedzictwo przodków — wawel

9 komentarzy do “Gwałtu, rety – Frljić! SODOMA I GOMORA? Nie, to tylko logika

  1. To co opisujesz to prawda co do faktu. Jest przyczyna i jest skutek.

    Że łobuz, złodziej i gwałciciel działa zgodnie ze swoją naturą to jasne.

    Tylko ważniejsze będzie pokazanie dlaczego ta gangrena mogła zaatakować organizm i dalej bez przeszkód się rozwijać.

    Krótko pisząc – ścieżka grzechu jest szeroką wygodną drogą, prowadzącą lekko w dół. Celu nie widać bo skryty we mgle kłamstwa.
    Ścieżka cnoty jest wąska i trzeba ciągle pokonywać jakieś przeszkody i nierówności.

    A człowiek z natury jest leniwy i jak dostaje propozycję że ktoś mu zrobi lepiej no to czemu nie skorzystać. Tylko nie każdy widzi, że lepiej jest robione za jego pieniądze i pojęcie „lepiej” podczas wędrówki zmienia się niepostrzeżenie w gorzej.

  2. Proponuję takie porównanie medyczne.

    Organizm – my, podatni na różne zagrożenia/zarazki ale posiadamy przeciwciała obronne i sobie radzimy (radziliśmy?)

    zarazki – wrogie zbrodnicze idee roznoszone przez „NWO” – wrzód

    opiekun – państwo opiekuńcze z wpływem na wszystkie dziedziny życia (kultura, edukacja, nauka, ekonomia, itd)

    lekarz/doradca/dobroczyńca – czynnik zewnętrzny postrzegany jako lekarstwo na problemy

    I teraz każdy sam może sobie ułożyć naszą historię choroby.

    ps.
    lekarz/doradca/dobroczyńca nie działa bezpośrednio na organizm tylko poprzez opiekuna. I tu jest pies pogrzebany.

  3. @wawel24

    Aby to szambo wlało się skutecznie, my sami schodzimy mu z drogi, robimy mu wolne miejsce.
    Czytam:
    We Włoszech w jednym z miasteczek odbywało się dorocznie wspominanie profanacji hostii przez Żydów. Vaticanum II na rozkaz rabinów… zabronił

    U nas, mieście pradawnym w 1399 roku zdarzył się Cud Eucharystyczny, niestety również po profanacji dokonanej przez starozakonnych. By zapomniano, wątpiono arcypasterz oznajmił publicznie; to legenda! Wyśmiewaniu końca nie ma a tuż obok obsikana knajpa z nagłośnieniem…

    Zobacz, piękne miejsce dzięki wierzącemu kustoszowi:
    http://www.trzyhostie.pl/

    Każdorazowa konserwacja, renowacja czy cuś grozi zamalowaniem pięknych fresków w taki sposób, by postaci pozbawić bród, kapeluszy…Łapią się każdej okazji, by albo wyśmiać albo przeinaczyć fakty.
    Nie dziwmy się …to skutek „dialogu” i spełniania oczekiwań lożowych nawet „z wyprzedzeniem” naszymi rękami. Skoro to legenda, to można a nawet trzeba ją zwalczać.
    Wydawcy reprintu Noskowicza z 1926 roku mimo kłopotów nie poddają się.
    http://sanctus.com.pl/szczegoly/5893/najswietsze_trzy_hostie_1399

    A Wikipeda posłusznie o legendzie pisze:
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Pozna%C5%84ska_legenda_o_skradzionych_hostiach

    Przepraszam, że się rozpisałam.

  4. „Logiki” CIĄG DALSZY:

    Reżyser i dramaturg spektaklu kuratorami Malta Festival

    Twórców „Klątwy” bronią organizatorzy Malta Festival, którego kuratorami zostali właśnie autorzy kontrowersyjnego spektaklu – chorwacki reżyser Oliver Frljić oraz jeden z dramaturgów, dyrektor artystyczny Słoweńskiego Teatru Młodych – Goran Injac. W oficjalnym oświadczeniu organizatorzy Malty komentują szum, jaki wytworzył się wokół artystów oraz ich dzieła.
    „Sprzeciwiamy się językowi konfabulacji, nienawiści i pogardy używanemu przez wielu przeciwników »Klątwy«, aby wypaczyć jej sens, wprowadzając dezinformację i antagonizując uczestników debaty publicznej. Ataki na autorów spektaklu, a także na dyrekcję Teatru i osoby zaangażowane w jego przygotowanie, są aktem przemocy – niedopuszczalnym w żadnych warunkach, także sporów o historię, wartości i estetykę” – czytamy.
    Autorzy oświadczenia wskazują, że teatr jest miejscem dialogu i szczerej konfrontacji ze światem. „Artyści mają prawo do otwartego i bezkompromisowego mówienia o problemach społecznych, krytycznej interpretacji kultury i sięgania w tym celu po własne środki ekspresji. Jest to szczególnie istotna misja w czasach kryzysu demokracji i odradzania się postaw szowinistycznych i ksenofobicznych oraz akceptowania takiego stanu rzeczy przez coraz szersze kręgi osób opiniotwórczych, zwłaszcza polityków i przedstawicieli mediów” – podkreśla zespół Malta Festival.

    Twórcy „Klątwy” w Poznaniu mają zaprezentować publiczności tegorocznego festiwalu współczesną sztukę tworzoną w krajach byłej Jugosławii. Oliver Frljić wystawi w Poznaniu m.in. swój spektakl „Turbofolk” o styku polityki i kultury, inspirowany kiczowatą muzyką z byłej Jugosławii. To będzie już 27. edycja Festiwalu Malta, która odbędzie się między 16 a 25 czerwca. Tym razem hasłem przewodnim jest „Platforma Bałkany
    (za: https://news.google.pl/nwshp?hl=pl&tab=wn&ei=_VVZV7f-D-ud6ATyyo-YAw&ved=0EKkuCAUoBQ&ar=1465474672)

  5. cisza1 pisze:
    25 Luty 2017 o 11:52
    Dzięki, Ciszo, za ciekawy i uzupełniający wymowę notki komentarz.

    „również po profanacji dokonanej przez starozakonnych” – nie wiedziałem o tym. B.ciekawe. Dzięki za info. Może w wolnej chwili poszukam czegoś w e-bibliotekach na ten temat. Póki co przeczytam info z linku, który mi dałaś.

    „oznajmił publicznie; to legenda!”
    Tak, z prawdy – robienie legend a z legend – prawdy i potem człowiek powoli wchodzi w matrix…
    Starozakonni są mistrzami tych sztuczek. Oni nigdy nie przeszli etapu kształtowania historii jako nauki. Ich „historiografia” to nieprawdopodobna science-fiction. Smutne, że w ten nurt „fabrykowania” historii i „oszczyszczania” z niewygodnych faktów wchodzą nasi „dialogicy”…
    Potężnie dotowane (granty, stypendia) są „naukowe” zamiany różnych historii dotyczących relacji polsko-żydowskich w legendy. Są w sieci opisy projektów „badawczych” w tym dziale czarnej magii :).

    „Każdorazowa konserwacja, renowacja czy cuś grozi zamalowaniem pięknych fresków w taki sposób, by postaci pozbawić bród, kapeluszy…”
    – bardzo smakowite 🙂 . Świetne byłoby, gdyby jakiś „nawrócony” konserwator opisał to w swoich wspomnieniach. Już zamawiam tę pozycję :).

    „skutek „dialogu” i spełniania oczekiwań lożowych nawet „z wyprzedzeniem” naszymi rękami” – dokładnie. To jest tragiczne, przykładanie ręki do utraty własnej tożsamości. I to w czasach, gdy aż tak ta tożsamość jest zagrożona.

    Ciekawy ten temat z trzema hostiami, poczytam trochę.

  6. cisza1 pisze:
    25 Luty 2017 o 11:52

    „A Wikipedia posłusznie o legendzie pisze”

    Oj, antychrześcijański stan haseł w Wikipedii to odrębny temat. Niewiarygodna jest propaganda i zakłamania filosemickie. To po prostu w głowie się nie mieści. Przy definicji podstawowych pojęć chrystianizmu i opisie najważniejszych postaci – jest orgia manipulacji. Temat na książkę…

    Kiedyś napisałem notkę o jednym z takich fałszerstw Wikipedycznych:

    http://wawel.salon24.pl/714561,kto-pisze-polska-wikipedie-germano-judejska-ofensywa-dziwnej-wiedzy

    „Przepraszam, że się rozpisałam.”

    🙂 Rozpisuj się więcej. Takie komentarze cieszą autora i… inspirują.

    Serdecznie pozdrawiam

  7. piko pisze:
    25 Luty 2017 o 07:30

    Tak. Masz rację. Psychologia (słabość natury ludzkiej) to dość ważny (nieraz przeoczany w wizjach historiozoficznych) faktor w genezie kryzysów duchowych.
    Jednak zawsze większa odpowiedzialność jest u tych, co na górze.

  8. piko pisze:
    25 Luty 2017 o 07:46

    Świetne!
    Bardzo to Twoje porównanie pomaga zrozumieć przyczyny „niezauważalności” upadku (ulegania chorobie).
    Rozmycie odpowiedzialności i jej zapośredniczenie uniewidzialnia likwidowanie barier immunologicznych.

  9. propatrian pisze:
    25 Luty 2017 o 12:56

    „organizatorzy Malta Festival, którego kuratorami zostali właśnie autorzy kontrowersyjnego spektaklu – chorwacki reżyser Oliver Frljić oraz jeden z dramaturgów, dyrektor artystyczny Słoweńskiego Teatru Młodych – Goran Injac.”

    Uuuu, pachnie to bałkanizacją teatru. Albo ktoś zgłupiał, albo… wręcz przeciwnie, napisał sprytny plan :).

    „„Artyści mają prawo do otwartego i bezkompromisowego mówienia o problemach społecznych, krytycznej interpretacji kultury i sięgania w tym celu po własne środki ekspresji. Jest to szczególnie istotna misja w czasach kryzysu demokracji i odradzania się postaw szowinistycznych i ksenofobicznych oraz akceptowania takiego stanu rzeczy przez coraz szersze kręgi osób opiniotwórczych, zwłaszcza polityków i przedstawicieli mediów” – podkreśla zespół Malta Festival.”

    Uwielbiam takie ślinotoki :), akurat „przypadkiem” będące po linii i myśli tych, co trzeba. Prostytucja świątynna :).

    „Tym razem hasłem przewodnim jest „Platforma Bałkany”

    No tak, po nokaucie judaistycznym Wolnego Miasta Poznań (jak je nazwała prorokini nomadzka – pani Holland) – przyszła pora na lifting bałkański.
    Biedni poznaniacy…

    Pozdrawiam i dzięki Propatrianie 🙂

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s