Bez kategorii

14 komentarzy do “Opozycji ostał się ino Owsiak

  1. Tu mam tylko jedną uwagę:

    Notka wyżej jest od zacnego blogera Starego Wrocka.

    Kolejny bloger s24, który przeszedł „na swoje”. Tu cytat: „Strona powstała jako wyraz niezadowolenia ze zmian jakie dokonały się na platformie blogerskiej Salon24 ”

    Proponuję (na razie choćby prowizorycznie tutaj, pod tą notką)
    zacząć tworzyć bazę takich blogów.

  2. ale wiesz: trzeba by jednak ustalić zasadę, że siedzących okrakiem na s24 i tu – zachęcamy do odrzucenia żółtych papierów… bardzo zdecydowanie zachęcamy…

    Nie wiem, czy Szanowny Wrocek (super gość) jeszcze tam tkwi czy nie (bo nie zaglądam tam) – chodzi ogólnie o te zasadę: co myślisz?

  3. uważam, że to wyłącznie decyzja blogera.

    ja przyjąłem założenie, że dopóki się da promuję to miejsce i swój blog, także u Janków. Mozna to robic mniej lub bardziej agresywnie. Przyjąłem
    wariant agresywniejszy: wrzucam na s24 info o swojej notce (link) i o tym miejscu,
    bez treści notki (a wiec wymuszajac wejście na mój blog, jeśli ktos chce przeczytać o czym napisałem).

  4. @all

    == S24 używajmy póki co jako tablicę ogłoszeniową.==

    == Gdy będzie nowy, z nazwą zaraz coś u nich napiszę ==

    też uważam, że na s24 warto co pewien czas wrzucać info
    (z linkami do naszych blogów, do NS24..).

    np. tej nocy Lula zrobiła mi dobrze. o czym zaraz poinformuje salona 😉

  5. Piko

    Staram się pomagać jak mogę

    Pozbieram wszystkie moje kawałki pomocy i tekst zrobię

    tylko z czasem nie teges

    A w czym Ci pomóc ?

  6. == Moje zdolne Kuzyniątko 🙂 ==

    wpadł do mnie Provo. strasznie ciekawski.
    pytal sie o naszego fioletowego bachorka.
    nic mu nie powiedzialem.

    blogerowi Piko nie pomagaj. innym też nie.
    Adamu, juz wie ze bedzie mial szlaban na doctory.

    wiecej nowosci nie ma.

  7. :)))

    no to ok 🙂 Po szlabanie na Doctory czuje się wreszcie jak u siebie w domu
    🙂
    że teszz człowiek nie pomyślał

    🙂

  8. Adamu sklania sie do bycia wylacznie komentatorem.
    On nie wie ze na komentatorów to sa rózne sposoby.

    😀

Dodaj komentarz